خبرهای داغ:
هیئت اندیشه ورز با موضوع تبیین «راهکارهای جلوگیری از طلاق» با حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در محل حوزه بسیج فاطمیه ناحیه امام رضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۵۱۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جلسه هیئت اندیشه ورز با موضوع بررسی و تبیین «راهکارهای جلوگیری از طلاق» با حضور جمعی از نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه در محل حوزه بسیج فاطمیه ناحیه امام رضا(ع) برگزار شد.

در این جلسه هئیت کارشناسان خانواده،  مشاوره خانواده و اساتیدی از حوزه و دانشگاه و جامعه الزهرا (س) حضور داشتند به بحث و تبادل نظر در خصوص آسیب های اجتماعی و شیوه ها و راهکارهای مربوطه پرداختند.

حجت الاسلام جوشقانیان مسئول تعلیم وتربیت و آمره مسئول فرهنگی واجتماعی ناحیه امام رضا(ع) و افتخاری فرمانده حوزه امام سجاد(ع) نیز در این جلسه حضور داشتند.

اعظم طراوتی فرمانده حوزه فاطمیه در خصوص اقدامات حوزه در این رابطه اظهار داشت: مدت سه سال است که در خصوص موضوع طلاق فعالیت و اقدامات موثری صورت گرفته است.

وی افزود: آموزش مهارت های زندگی برای کودکان و نوجوانان جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی یک ضرورت است و برگزاری کارگاهای مشاوره، جلسات مشاوره قبل از ازدواج ویژه دختران و مادران، بررسی آسیب های اجتماعی در میان خانواده و آموزش مهارت های زندگی را بخشی از عملکرد حوزه فاطمیه با محوریت پیشگیری از آسیب اجتماعی «طلاق» نام برد.

فرمانده حوزه فاطمیه نقش مدارس را در شکل گیری تربیت مهم دانست و اظهار کرد: با مدیران مدارس دخترانه محدوده حوزه فاطمیه تعاملاتی برقرار شده است.

 

ارسال نظرات