اقدامات فرهنگی بسیج در مناطق تفریحی این شهرستان با استقبال جوانان و رضایت خانواده ها مواجه شده است.
کد خبر: ۹۰۲۷۴۲۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرا رسیدن فصل تابستان و پایان امتحانات فرصت خوبی را برای خانواده ها در شهرستان فارسان فراهم کرده است تا بتوانند به تفریح و گردش در مناطق تفریحی شهرستان بپردازند.

از طرفی هوای بسیار مناسب شهرستان فارسان در این ایام سبب شده است تا علاوه بر مردم شهرستان مردم سایر مناطق همجوار و استان های دیگر ازجمله؛ اصفهان و خوزستان نیز برای تفریح به این شهرستان بیایند. 

یکی از مناطقی که بسیار مورد توجه مردم این شهرستان است، پارک تفریحی قلمستان فارسان می باشد، که این شب ها میزبان جمعیت بسیار زیادی از خانواده ها است؛ لذا حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام ) فارسان از این فرصت طلایی برای کار فرهنگی استفاده کرده و بسیجیان این حوزه با برپائی یک مرکز اجرائی در قلمستان علاوه بر کمک به تامین امنیت خانواده ها، با برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی علاوه بر اینکه تعداد زیادی از جوانان را جذب بسیج کرده اند، توانسته نظر مثبت خانواده ها را نیز جلب نموده و گامی محکم در راستای اعتلای فرهنگ انقلابی و اسلامی بردارد.

 یکی از اقدامات جالبی که بسیجیان پایگاه شهید همت انجام داده اند نصب دستگاه ویدئو پرژکتور و پخش بازی های فوتبال جام جهانی می باشد که با استقبال عمومی مواجه شده است.

گفتنی است: حاضرین در پارک ابراز امیدواری کردند در آینده باز هم شاهد برنامه های مفید و موثرتری از سوی بسیج در اماکن عمومی و تفریحی در راستای ترویج فرهنگ انقلابی و ارزش های اسلامی باشند.

 

ارسال نظرات