حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی بااشاره به حمله ائتلاف سعودی به بندرالحدیده یمن وبه قتل وعام کردن مردم این کشورگفت:نقش دول استعماری دربزرگترین فاجعه انسانی دریمن اثبات شده است.
کد خبر: ۹۰۲۷۴۱۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی با خبرگزاری بسیج از کردستان، بااشاره به حمله ائتلاف سعودی به بندرالحدیده یمن وبه قتل وعام کردن مردم این کشورگفت:نقش دول استعماری دربزرگترین فاجعه انسانی دریمن اثبات شده است.

وی درادامه افزود:هنگامی که انگلیس و آمریکا از امنیت در خاورمیانه سخن می‌گویند، هرگز نباید چیزی غیر از امنیت رژیم صهیونیستی از آن برداشت شود، چرا که در شرایطی که جنگنده‌های آن‌ها یمن را موشک‌باران کرده و زنان و کودکان این کشور را از سه سال پیش تاکنون به خاک و خون می‌کشند، ادعای ایجادامنیت ازطرف دولت‌های استعماری سخنی مضحک است ونقش دولت‌های استعماری درکشتارمردم و بروزفاجعه انسانی دریمن وکشور‌های منطقه خاورمیانه اثبات شده وبرکسی پوشیده نیست.

منتشلواضافه کرد:بخش عمده‌ای از بحران انسانی کنونی یمن زاییده رویکردی است که ائتلاف کشور‌های عرب به رهبری عربستان سعودی در قبال این کشور در پیش گرفته و انگلیس و آمریکا نیز با پشتیبانی نظامی مورد نیاز این ائتلاف، در فاجعه انسانی یمن نقش دارند.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد: کودکان زیادی در یمن بر اثر بیماری‌های قابل پیشگیری، بیشتر از گلوله و بمب کشته می‌شوند و کودکان زیادی دچار سوء تغذیه شده اند به طوری که دو و دو دهم میلیون کودک در حال حاضر در یمن دچار سوء تغذیه هستندودرحال حاضراوضاع منطقه وخیم ودردناک است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات