مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان:

تهیه و پخش 65 هزار 100 دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان

صدا و سیمای مرکز زنجان در ماه مبارک رمضان امسال برای فراهم کردن فضای شاد و معنوی در سطح استان و بهره گیری از فرصت طلایی این ماه مبارک برای تبلیغ معارف دینی، تقویت روحیه همدلی و کمک به همنوعان و انتقال مفاهیم انقلابی با توجه به تقارن با ایام 14 و 15 خرداد برنامه ریزی گسترده ای را انجام داه بود و در مجموع بیش از 65100 دقیقه برنامه فراخور این ایام تولید ، تأمین و پخش نماید .
کد خبر: ۹۰۲۷۳۹۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ مدیرکل صداوسیمای استان برنامه های امسال ماه مبارک رمضان را بسیار پربار عنوان کرده و گفت : بهره گیری از حضور کارشناسان و اساتید خبره، در برنامه ها ، تعاملی نمودن و استفاده از مشارکت مخاطبان در برنامه های مختلف ، توجه به چهل سالگی انقلاب ، معرفی موسسات خیریه و خیرین و نیکوکاران در برنامه ها ، انعکاس ویژه جشن گلریزان ، مشارکت موثر در جلب کمکهای مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ، ارتباط ویژه با شبکه شما و پخش 6 برنامه ویژه سحری مرکز زنجان از شبکه شما در اولین روزهای ماه مبارک رمضان از جمله شاخصه های برنامه های امسال صداوسیمای مرکز زنجان در این ایام بود .

آقای صفری با اشاره به تلاش شابه روزی و خسته ناپذیر همکاران خدوم رسانه استانی در ماه پرخیر و برکت رمضان ، به عملکرد حوزه های تولیدی مرکز زنجان اشاره کرده و اظهار داشت :

شبکه اشراق در این ماه مبارک 39420 دقیقه برنامه تهیه، تولید و پخش نمود . ویژه برنامه های سیما برای این مناسبت آیدین آیی(ویژه برنامه افطار) و نسیم سحر(ویژه سحر) بود که در طول ایام این ماه مبارک پخش شد .

یکی دیگر از مهمترین برنامه های شبکه اشراق در این ایام، پخش زنده مراسم جمع خوانی قران کریم هر روز به مدت 1 ساعت بود که از حسینیه اعظم زنجان به صورت زنده پخش شد و مورد استقبال عمومی نیز قرار گرفت . لازم به ذکر است معاونت سیمای مرکز زنجان در سالهای گذشته همواره دراجرا و پوشش این برنامه جزء شبکه های برتر استانی قرار گرفته است .

شبکه استانی سیما برای پوشش درخور راهپیمایی مردم مومن و ولایتمدار زنجان در روز جهانی قدس ویژه برنامه «روز قدس» را به صورت زنده پخش کرد که در آن تصاویر زیبا و به یاد ماندنی از حضور حماسی مردم استان و وحدت و یکپارچگی آنان در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطين را به تصویر کشید.

معاونت سیما همچنین در روز عید سعید فطر نیز علاوه بر پوشش و پخش زنده نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با ویژه برنامه شاد و مفرح گئجه لر«ویژه عید فطر» مهمان خانه های هم استانی های عزیز بوده و تلاش کرد ساعات شاد و مفرحی را برای آنان فراهم نماید .

سایر برنامه های روتین سیما از جمله آلاچیق ،امتداد،جوونی،سیمای ورزش شاپرک، عطر ادینه ، راه روشن ، بیزیم ائللر ، برنامه های تامینی پخش و .... در کنار ویژه های شبکه اشراق رنگ و بوی ماه عبادت و بندگی را به خود گرفته بودند .

وی سپس به کارهای صورت گرفته در رادیو استانی اشاره کرده و افزود : رادیوی استانی زنجان با تولید، تأمین و پخش بیش از 24151 دقیقه برنامه در این ماه مبارک تلاش کرد لحظات معنوی را برای شنودگان خود فراهم نماید . ویژه برنامه هایی همچون آیلار آیی(ویژه افطار)، اوباشدانلار(ویژه سحر) ، ویژه برنامه های شبهای قدر و ویژه برنامه های شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) از جمله برنامه هایی بودند که رادیوی استانی برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده بود .

ارسال نظرات