خبرهای داغ:
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی داوران بخش‌های مختلف جشنواره فرهنگی هنری «راه و چاه» را معرفی کرد.
کد خبر: ۹۰۲۷۳۵۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی محرمی، هدف از برگزاری این جشنواره را تبیین جایگاه فرهنگ و هنر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی،‌ تبیین نقش و جایگاه اصحاب فرهنگ و هنر در اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد و حساس کردن افراد جامعه نسبت به مسئله اعتیاد اعلام کرد.

وی‌، در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره گفت: امروزه یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم در کشور ما، اعتیاد و تاثیر مخرب آن بر آحاد افراد جامعه مخصوصاً جوانان و نوجوانان است و بر همین اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای وظایف خود در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با استفاده از زبان تاثیرگذار هنر، جشنواره فرهنگی و هنری پیشگیری از اعتیاد با عنوان «راه و چاه» را با همکاری دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان‌شرقی و انجمن‌های فرهنگی و هنری استان برگزار می‌کند.

محرمی گفت: حسن وحدانی، محمد محمودی اصل  و سعادتعلی سعیدپور به عنوان داوران بخش فیلم کوتاه، نادر فارغی، سهیلاصنم نو و حسین صدری به عنوان داوران بخش عکاسی، مصطفی دانش، محمد رنجبر باهر و مختار صدر محمدی به عنوان داوران بخش شعر، جواد جعفریان، سمیرا یوسفی و جلال پیر مرزآبادی به عنوان داوران بخش کاریکاتور، استاد گنجه‌ای، عاشق قنبر آیت و فرخ مهدی پوربه عنوان داوران بخش موسیقی عاشیقی، مهرداد کرباسی، بهرنگ تیلا و مسعود امیرسپهر به عنوان داوران بخش موسیقی سنتی، کلاسیک و آزاد و مجتبی نخجوانی،  فردین رجب پور و آیسان شیوا به عنوان داوران بخش نقاشی در این جشنواره حضور خواهند داشت.

براساس این گزارش نمایشگاه آثار منتخب بخش‌های مختلف جشنواره از سوم تا هفتم تیرماه جاری در نگارخانه‌های استاد فاسونکی و استاد نخجوانی در مجتمع سینمایی ٢٢ بهمن تبریز برگزار می‌شود.

همچنین آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر نیز پنجم تیرماه ساعت ١٨ در تالار استاد صیامی مجتمع سینمایی ٢٢ بهمن تبریز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها