پیشکسوتان تبلیغات لشگر قمربنی هاشم(ع) عنوان کردند:

مَنیّت در جبهه ها جایی نداشت/ تنها روحیه حاکم در جبهه ها ایثار بود

مأموریت های محوله را با دست خالی؛ اما با روحیه جهادی و انقلابی به نحو احسن انجام می دادیم و امروز نیز باید در کشور همین روحیه حاکم باشد.
کد خبر: ۹۰۲۷۳۱۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هماهنگی برگزاری سومین همایش رزمندگان تبلیغات لشگر قمربنی هاشم علیه السلام در شهرکرد برگزار شد.

در آغاز این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید شروع شد، سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران در جلسه، به تشریح اهداف و اقدامات انجام شده پیرامون سومین همایش رزمندگان تبلیغات استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان در قالب لشگر عملیاتی قمربنی هاشم علیه السلام پرداخت.

توسلی، اظهار کرد: جلسات متعددی تاکنون با سردار فرماندهی سپاه چهارمحال و بختیاری و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، اعضای کارگروه های همایش و پیشکسوتان تبلیغات رزمی برگزار شده است.

وی گفت: تاکنون دو همایش به میزبانی شهرستان های بروجن و شهرضا با حضور یادگاران دفاع مقدس و رزمندگان تبلیغات لشگر قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شده و ان شاءالله امسال در نیمه دوم تیرماه شاهد برگزاری سومین همایش به میزبانی شهرکرد خواهیم بود که با حضور مسئولان کشوری و استانی و رزمندگان تبلیغات استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان برگزار می شود.

سید مجید مرتضوی، از یادگاران دفاع مقدس و مسئول تبلیغات دفاع مقدس نیز دراین مراسم با اشاره به تفکر و روحیات حاکم در جبهه های نبرد حق علیه باطل، گفت: تنها روحیه حاکم در جبهه ها ایثار و از خودگذشتگی بود.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس سرشار از روحیه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان بود. هیچ انگیزه ی مادی و دنیوی در بین رزمندگان وجود نداشت و همه برای انجام تکلیف دینی و شرعی و لبیک به ندای امام و ولی فقیه زمان در عرصه دفاع از آرمان ها و ارزش ها و پاسداری از میهن به جبهه آمده بودند.

این یادگار دفاع مقدس در ادامه پیرامون برنامه های آینده همایش نظرات و پیشنهاداتی را بیان کرد.

گفتنی است: جهانبخش بیگی از مسئولان تبلیغات دوران دفاع مقدس نیز در این جلسه با تقدیر از زحمات کارگروه های همایش گفت: هنوز دلخوش به فضای هشت سال دفاع مقدس و روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان آن دوران هستیم.

بیگی افزود: مأموریت های محوله را با دست خالی؛ اما با روحیه جهادی و انقلابی به نحو احسن انجام می دادیم و امروز نیز باید در کشور همین روحیه حاکم باشد.

وی با بیان اینکه مَنیّت در جبهه های هشت سال دفاع مقدس جایی نداشت، گفت: در جبهه کسی مَن نبود، همه ما بودیم و مسئول و غیرمسئول، فرمانده و نیرو، یکی بودند و برای یک هدف تلاش می کردند.

بیگی ادامه داد: در چنین همایش هایی باید به نقش همه افراد و اقشار جامعه در هشت سال دفاع مقدس پرداخته شود و زوایای پنهان جنگ تحمیلی برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

وی با تأکید بر ضرورت ترسیم شناسنامه تبلیغات رزم لشگر قمربنی هاشم علیه السلام پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن سومین همایش رزمندگان تبلیغات این یگان پیشنهاداتی را ارائه کرد.

در ادامه این جلسه پیرامون برنامه های سومین همایش رزمندگان تبلیغات لشگر قمربنی هاشم علیه السلام که در بیستم تیرماه به میزبانی شهرکرد برگزار می شود، هم اندیشی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار