مدیرکل راه آهن آذربایجان گفت: قطار مسافری تبریز - وان ترکیه پس از پنج سال با ظرفیت جابجایی 250 نفر در این مسیر مجددا راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۳۱۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

شاپور ارصلانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این قطار مسافری شب های دوشنبه هر هفته ساعت 23 و 30 دقیقه از تبریز به مقصد وان و شب های سه شنبه همان هفته ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت ایران از وان به مقصد تبریز حرکت می کند.
وی اظهار داشت: مسافران برای تهیه بلیط این قطار می توانند از طریق سایت اینترنتی یا یکی از مراکز فروش بلیت قطار در سراسر کشور اقدام کنند.
مدیرکل راه آهن آذربایجان با بیان اینکه قطار تبریز - وان به صورت اکسپرس خواب با کوپه‌های 6 نفره است، یادآوری کرد: ظرفیت این قطار در صورت استقبال مسافران قابل افزایش بوده و با توجه به تردد روزانه 300 تا 500 نفر از مرز ایران به ترکیه پیش‌بینی می‌شود ظرفیت آن افزایش یابد.
ارصلانی با بیان اینکه سیاست کلی راه‌آهن هدایت مسافران جاده ای به سمت ریلی و جذب گردشگر با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است، ادامه داد: راه‌اندازی قطار تبریز – وان در راستای رویداد تبریز 2018 انجام شده است.
وی گفت: در این راستا با طرف ترکیه ای برای تبلیغ این رویداد در وان و شهرهای اطراف توافق شده است تا زمینه جذب بیشتر گردشگران از این کشور به تبریز فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها