سید ساجد یعقوبی
رئیس جمعیت هلال احمر پارس آباد از غرق شدن یک جوان 18 ساله در كانال آب اولتان اين شهرستان خبرداد و گفت: جستجوها برای یافتن جسد وی ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۲۷۳۰۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

کانال آب اولتان مغان جان جوان پارس آبادی را گرفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، داور طاعتی با اعلام اين خبر اظهار داشت: این جوان كه اهل روستاي اسلام آباد بوده روز يكشنبه برای آب تنی داخل کانال آب اولتان رفته ولی به دلیل ناآشنا بودن با فنون شنا غرق شده است.

وی با بيان اينكه تلاش نیروهای امدادی، اهالی روستا و غواصان برای یافتن جسد جوان غرق شده تاکنون بی نتیجه مانده است، گفت: از مردم خواست از تردد، نزدیک شدن، اتراق کردن در حریم کانال ها، رودخانه ارس و شنا کردن در تاسیسات آبی و در محل های شنا ممنوع و پرخطر خودداری کنند.

دادستان شهرستان پارس آباد نيز در اين رابطه با بيان اينكه همه نيروهاي امدادي، نیروی انتظامی و بازپرس برای پیدا کردن جسد جوان غرق شده بسيج شده اند، افزود: در لحظات اولیه اعلام گزارشی مبنی بر غرق شدگی و ناپدید شدن جوانی در کانال آب اولتان بلافاصله پرونده به شعبه بازپرسی ارجاع و دستورات لازم قضایی از سوی بازپرس محترم به مرجع انتظامی شهرستان صادر شد.

سيدعبدالله طباطبایی گفت: اکبری بازپرس اين پرونده شخصا در محل ناپديد يا غرق شدن این جوان حضور داشتند و تلاش ها براي پيدا كردن جسد غرق شده با همکاری ادارات هلال احمر، امور آب و سایر نهادهای مرتبط در محل ادامه دارد.

گفتني است، سالانه به ویژه در فصل تابستان تعدادی از شهروندان در اثر نبود حفاظ و علائم هشدار در محل هاي خطرناك براي شنا و همچنين بی احتیاطی و سهل انگاری در کانال های آبرسانی و رودخانه ارس غرق می شوند.

ارسال نظرات