استاد عباسپور:

سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

استاد عباسپور ضمن اشاره به اینکه سپاهی کسی است که یا دانشجو و یا دانشمند است خاطر نشان کرد : سپاه برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شد و در مسیر پیشرفت واعتلای کشور اسلامی حماسه ها آفرید و جانفشانی ها کرد.
کد خبر: ۹۰۲۷۲۸۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم­شهر به همت واحد سیاسی ناحیه قائم شهر نشست سیاسی پایوران وسربازان با حضور کارشناس مسائل سیاسی استاد عباس پور برگزار شد.

استاد عباسپور در این نشست با تشریح روند شکل گیری صنعت هسته ای در ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گفت : امریکا در سال1334 توسط "آیزن هاور" اولین کشوری بود که پیشنهاد انرژی هسته ای به ایران  داد و اعلام کرد انرژی هسته ای ایران صلح آمیز است.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: آمریکا کشوری بود که در روند شکل گیری صنعت هسته ایران بسیار موثر بود بطوریکه در سال 1328 پژوهشها و راکتورهای  هسته ای را در دانشگاه تهران راه اندازی و آغاز و طی چند مرحله اورانیوم و پلوتو نیوم به کشور واردنمود.

عباسپور اذعان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  دولت  مهدی بازرگان اعتقادی به این صنعت نداشت و در صدد تخریب آن برآمد و تمام قراردادهارا لغو وپروژه هارا تعطیل کرد که کمبود همه اینهارا در جنگ 8ساله وبعد از آن احساس کردیم.

وی ضمن اشاره به اینکه سپاهی کسی است که یا دانشجو است ویا دانشمند خاطر نشان کرد : سپاه برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شد و در مسیر پیشرفت واعتلای کشور اسلامی حماسه ها آفرید و جانفشانی ها کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار