طرح کلاچ هیدروسینک برگرفته از تمام انواع کلاچ‌ها است و کلاچ بادامکی با مکانیزمی خیلی ساده در عین حال جالب است که به دنبال این صرفه اقتصادی در تولید، تعمیر و نگهداری را مهیا می‌سازد.
کد خبر: ۹۰۲۷۲۶۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سرهنگ هادی هوشمند مسئول روابط عمومی ناحیه مقامت  امیرالمومنین با مخترع  بسیجی که درحال خدمت سربازی در آن ناحیه  است مصاحبه ای تهیه نموده که در ذیل آمده است:
۱-لطفا خودتان را معرفی کنید.
اینجانب سرباز وظیفه محمدصالح ایزدی متولد ۲۱/۴/۷۵ ساکن زرند کرمان، دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک فارغ التحصیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای آمل می‌باشم و هم اکنون افتخار انجام خدمت مقدس سربازی رادر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کرمان را دارم

۲-از چه سالی به عضویت بسیج ده‌ها میلیونی در آمدید؟
از سال ۸۶ به عضویت بسیج در آمدم و از سال ۸۹ به عنوان بسیجی فعال تا کنون مشغول فعالیت هستم خدا را شاکرم که یک بسیجی ام چرا که این بسیج است که در مناطق محروم جوانان را از خطا و سردرگمی نجات می‌دهد.

۳-چه اختراعاتی داشته اید؟
دو اختراع دارم، البته ذهنم محدود به این دو طرح نیست؛
۱-کلاچ هیدروسینک (Hydrasink Clutch)، این نام از دو بخش hydra که به معنی سیال است و sink مخفف و برگرفته از کلمه sinker به معنی وزنه می‌باشد.
۲-کلاچ بادامکی (Cam Clutch)

۴-اختراعات شما چه کاربردی دارند؟
کلاچ‌ها وظیفه قطع و وصل گردن بین دو محوراند، و انواع مختلفی دارند طرح کلاچ هیدروسینک برگرفته از تمام انواع کلاچ‌ها است و کلاچ بادامکی با مکانیزمی خیلی ساده در عین حال جالب است که به دنبال این صرفه اقتصادی در تولید، تعمیر و نگهداری را مهیا می‌سازد.
همچنین موادی مثل آزبست که برای محیط زیست مضراند در این دو طرح جایی ندارد و انتقال قدرت و درگیری در این کلاچ‌ها به صورت اتوماتیک امکان پذیر است.

۵- نظرتان راجع به خدمت  مقدس سربازی چیست؟
محیط سپاه خدمت در سپاه بسیار برایم جالب وخوشایند است و زمانی که موضوع اختراع ام را با مجموعه نمایندگی، ولی فقیهدر ناحیه حضرت امیر المومنین علیه السلام مطرح نمودم مرا تشویق کردند نوع برخورد برادران پاسداربسیار خوب می‌باشد وبه برادران سرباز به چشم یک زیر دست نگاه نمی‌کنند خداوند متعال پشت و پناه پاسداران این انقلاب باشد.
۶-برنامه شما برای آینده چیست؟
تصمیم دارم جهت پیشرفت و آبادانی مملکتم قدم‌های بهتری بردارم

۷-انتظار شما از مسئولین چیست؟
انتظار دارم تا با حمایت وپشتیبانی اینجانب را جهت دست یافتن به اهدافی که دارم یاری نمایند

۸- و سخن پایانی شما
اول اینکه از پدر و مادرم بسیار سپاسگذارم که بعد از خدا همیشه پشت و پناهم بودند، دوم اینکه هر کس استعدادی دارد و موفقیت در گرو کشف استعداد هاست چه خوب می‌شد اگر محیط و پیرامون از قبیل: تحصیلات، شغل و ... در مسیراستعداد همه‌ی انسان‌ها بود.
ارسال نظرات