مسئول فقه و بازار سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج»:
ناسخی گفت: برای اینکه بتوانیم بازاری اسلامی و بدون عیب و ایراد داشته باشیم باید مسائل فقهی و کسب و تجارت اسلامی برای بازاریان تبیین و روشن شود و باید راه و روش ائمه را در کسب و کار پیش بگیریم.
کد خبر: ۹۰۲۷۲۵۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

حجت‌الاسلام ناسخی مسئول فقه و بازار سازمان بسیج اصناف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با تأکید بر لزوم اجرای احکام اسلامی در کسب و کار اصناف گفت: برای اینکه بتوانیم  بازاری اسلامی و بدون عیب و ایراد داشته باشیم باید مسائل فقهی و کسب و تجارت اسلامی برای بازاریان تبیین و روشن شود و باید راه و روش ائمه را در کسب و کار پیش بگیریم.

وی اضافه کرد: متقاضیان جواز کسب در کشور باید با تهیه این کتاب به اصوا فقه بازار آشنا شوند تا همه در بحث خرید و فروش کالا و اجناس دچار مشکلی شرعی نشوند.

مسئول فقه بازار سازمان بسیج اصناف یادآور شد: استفاده از اساتید آموزش‌دیده در کلاس‌های فقه بازار شهرستان یکی از نیازهای ضروری اتاق اصناف شهرستان است.

ناسخی در پایان بیان کرد: باید حوزه بسیج اصناف تمام تلاش خود را در برگزاری کلاس‌های فقه بازار عمومی در سطح بازار به‌کار گیرد و با برگزاری مداوم این کلاس‌های سطح آگاهی بازاریان و کسبه را در باب اسلامی شدن بیشتر بازار افزایش دهد.

ارسال نظرات