امام جمعه ماکو گفت: ایجاد شبهات در ذهن جوان امروزی راهبرد اصلی دشمنان نظام است.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۹۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام ایوب رنجبری در بخشی از خطبه های نماز عید سعید فطر که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد گفت: نقشه شوم دشمنان ترویج شبهات در تمامی بُعد هااست که باید با جواب های قانع کننده از سوی متخصصین،این شبهات رفع شود.

خطیب نماز عید سعید فطر ترویج شهوات را یکی دیگر از توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان نمود و افزود: دشمن با به کار گیری شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی در حال ابتلای جامعه به ترویج بی بندوباری است.

وی بر ظلم و ستمهای مزدوران آمریکایی، اسرائیلی و شریک پلید آنها آل سعود در بحرین، یمن، افغانستان و غیره اشاره و بر لزوم ابراز نفرت امت اسلامی از اقدامات گستاخانه ایادی استکبار تاکید کرد.

امام جمعه ماکو تصریح کرد: هرروزی که انسان گناهی مرتکب نشود آن روز برایش عید است.

حجت الاسلام رنجبری با تاکید براینکه خواب و بیداری در ایام میهمانی خداوند، تسبیح به درگاه یکتای خداوند است ادامه داد: پاداش یک ماه بندگی خالصانه را در عید فطر در یافت می کنیم.

وی مراقبت از نفس خویشتن ، انس با قرآن و کلام نور، مهربانی، کارهای نیک و همیاری با همنوع خود را از دستاورد های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: باید این دستاورد ها را حفظ کنیم و توشه راه آخرت خود قرار دهیم.

خطیب نماز عید سعید فطر پرداخت فطریه را از اعمال واجب عید فطر دانست و گفت: اگر به هر دلیلی نتوانیم نیازمند واقعی را شناسایی کنیم، بهترین نهاد یاری کننده در این راستا کمیته امداد حضرت امام است.

امام جمعه ماکو تبلیغات شوم دشمن را در راستای تضعیف نهاد انقلابی کمیته حضرت امام خمینی رحمه الله علیه را خاموش برشمرد و خاطرنشان کرد:  این نهاد از سوی مقام معظم رهبری که نماینده ولی عصر در زمان حاضر است تایید شده است.

ارسال نظرات