امام جمعه تربت حیدریه:

دشمن با جنگ روانی بدنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است

امام جمعه تربت حیدریه در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: امروز یاس و ناامیدی بعنوان مهمترین هدف دشمن برای بدبین کردن مردم به نظام در دستور کار قرار گرفته و جبهه استکبار سعی دارد تا با جنگ روانی نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۷۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در جمع مردم تربت حیدریه اظهارکرد: امروز یاس و ناامیدی بعنوان مهمترین هدف دشمن برای بدبین کردن مردم به نظام در دستور کار قرار گرفته و جبهه استکبار سعی دارد تا با جنگ روانی نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

عصمتی در ادامه نیز تاکید کرد: امروز به برکت اتحاد و همدلی و امداد‌های الهی، نظام اسلامی در مباحث هسته ای، موشکی، علمی و پزشکی و بسیاری از مسایل استراتژیک دیگر بعنوان یک قدرت منطقه‌ای در جهان معرفی شده و دشمن زبون و عوامل منافق و مزدور داخلی اش سعی دارند تا با تبلیغات و فشار روانی این موفقیت‌ها را کمرنگ، کوچک و بی اثر جلوه دهند.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: همه مسوولان موظفند تا در کنار مردم و با مردم در یک اقدام جهادگونه نقشه‌های دشمن را رصد کرده و برای رسیدن به اهداف متعالی تظام اسلامی توطئه‌ها را خنثی کنند.

امام جمعه تربت حیدریه در پایان نیز گفت: دشمنان که قصد ضربه زدن و تضعیف انقلاب را دارند، هیچوقت به فضل خداوند متعال چه از بدو تشکیل آن که نهال نوپایی بود و چه اکنون که به فضل خداوند متعال درخت تنومند و مستحکمی است هچوقت در نقشه‌های شوم خود پیروز نبوده، نیستند و ان شاءالله در آینده نیز نخواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها