حجت الاسلام فرامرزی در نشست بصیرتی بسیجیان مُنج از توابع شهرستان لردگان گفت: عهد شکنی های آمریکا در طول تاریخ سیاسی این کشور اثبات شده است.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۴۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی بسیجیان منج لردگان به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (علیه السلام ) برگزار شد.

حجت الاسلام هدایت فرامرزی در جمع بسیجیان بخش منج  به تشریح اهمیت آیات و روایات پیرامون عدم اعتماد به دشمنان اسلام و مسلمین پرداخت.

وی در ادامه با بیان این نکته که عهد شکنی های آمریکا در طول تاریخ سیاسی این کشور اثبات شده است، گفت: امام راحل (ره) بارها فرمودند که باید مقابل امریکا ایستاد و اگر در مقابل امریکا نایستید آنجا نقطه شکست شماست و همچنین مقام معظم رهبری فرمودند که اگر جلوی امریکا نایستیم و اندیشه های امام راحل را فراموش کنیم سیلی محکمی خواهیم خورد .

حجت الاسلام فرامرزی در خصوص این که چرا امریکا از برجام خارج شد، گفت: علاوه بر اینکه گفتار و سیاست های دولتمردان امریکا بارها بد عهدی آنان را اثبات کرده، وقتی ترامپ دید که مسئولان برجام در داخل کشور حرکتی در جهت حفظ آن نکردند راهی جز خروج از برجام ندید و همچنین وقتی که ایران به تمام تعهدات برجامی اش به یکباره بدون هیچ تضمینی  عمل کرده جوری که حتی تعجب برخی از نخبگان کشورهای دیگر را برانگیخت بنابراین ترامپ دلیلی بر ماندن در برجام ندید و خروج کرد.

فرامرزی در ادامه گفت: برجامی که توسط مسئولین امضا شد یک سیستم داوری عادلانه برای آن در نظر گرفته نشد، که اگر کشوری بد عهدی کرد داور با آن کشور برخورد کند؛ در صورتی که در متن آن آمده که اگر ایران از برجام خارج شد تمام تحریم های اولیه و ثانویه به یکباره بر خواهد گشت و پرونده ایران به شورای امنیت ملی خواهد رفت.

وی تصریح کرد: به گفته بزرگان دین، تنها راه مقابله با آمریکا تکیه به نیروی داخلی و بومی است و مسئولین باید به این امر مهم دل بسپارند و با اتکا به درون کشور بر مشکلات پیروز شوند و به گفته ی رهبری عزیز این امر محقق خواهد.

 

ارسال نظرات