مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

۹۹۰ کلاس برای اسکان میهمانان تابستانی آماده سازی شد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از آماده سازی و تجهیز ۱۳۰ مدرسه با ۹۹۰ کلاس برای پذیرش و اسکان میهمانان در تابستان ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۱۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی اظهار کرد: از این تعداد کلاس، ۱۹۰ اتاق به صورت ویژه، ۶۵۰ اتاق از نوع الف؛ و ۱۵۰ اتاق نیز از نوع ب. برای اسکان فرهنگیان و میهمانان فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه امسال تعداد ۱۶ مرکز پذیرش به منظور پذیرش و خدمت رسانی به میهمانان فرهنگی در ایام تابستان در سطح استان پیش بینی شده است، عنوان کرد: در این راستا در مراکز اسکان سطح ویژه فرش، تلویزیون، تخت، یخچال و سایل سرمایشی و گرمایشی، پتو و بالش با حمام و آشپزخانه مشترک در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان اسکان تابستانی از ۲۴ خرداد الی ۱۵ شهریور سال جاری است، گفت: میهمانان فرهنگی می‌توانند از روز ۲۴ خرداد ماه از طریق سامانه http://eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی برای اسکان اقدام کنند.

قربانی با اشاره به اینکه این مراکز از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ دایر و پاسخگوی فرهنگیان و مسافران تابستانی هستند، خاطرنشان کرد: ۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی نیز در سطح استان آماده ارائه خدمات به میهمانان تابستانی هستند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات