محمدزاده گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، به برکت کار مخلصانه جهادگران بسیجی و البته دیگر نهادهای انقلابی در مناطق محروم، شاخص فقر و محرومیت نسبت به پیش از انقلاب وضعیت بسیار بهتری دارد.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۰۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

حمید محمدزاده فعال جهادی بسیج سازندگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به افزایش فعالبت گروه های جهادی در فصل تابستان اظهار داشت: اوج فعالیت گروه های جهادی بسیج در مناطق محروم در ایام تعطیلات عید نوروز و فصل تابستان است، چرا که عمده جهادگران دانشجو هستند و در این ایام وقت آزادتری دارند.

وی به نقش فعالیت گروه های جهادی در برچیدن چهره فقر و محرومیت از کشور اشاره کرد و گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، به برکت کار مخلصانه جهادگران بسیجی و البته دیگر نهادهای انقلابی در مناطق محروم، شاخص فقر و محرومیت نسبت به پیش از انقلاب وضعیت بسیار بهتری دارد.

این جهادگر بسیجی تصریح کرد: اگر برخی دستگاه های اجرایی مسئول، در کنار بسیج پای کار می آمدند و برای خدمت به مردم قدمی برمی داشتند، اکنون وضعیت بسیار بهتری داشتیم.

وی در ادامه گفت: ما وقتی می بینیم از یک روستای دور افتاده و محروم، جوانی مستعد به مدارج علمی بالا دست پیدا می کند، روحیه ای دوچندان پیدا می کنیم تا هرچه سریعتر و قوی تر شرایط زندگی بهتر و تحصیل را در مناطق محروم برای مردم فراهم کنیم و خداراشاکریم که فرصت خدمت به خلق را به ما عطا کرده است.

ارسال نظرات