سید ساجد یعقوبی
نخستین جشنواره ملی عکس معماری «اردبیل در قاب کهن» با برگزاری اردوی عکاسی در اردبیل آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۰۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

جشنواره ملی عکس «اردبیل در قاب کهن» آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دبیر جشنواره ملی عکس «اردبیل در قاب کهن»  گفت: این جشنواره عکاسی با هدف معرفی تاریخ و فرهنگ مردم استان از طریق شناساندن بناها و اماکن تاریخی منطقه برگزار می شود.

آیدین صادقی مقدم با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه تصریح کرد: علاقمندان تا دهم تیر ماه امسال فرصت دارند آثار خود را در موضوعاتی نظیر خانه های تاریخی، مساجد، پل ها، قلعه ها، امامزاده ها، تکیه ها، روستاهای تاریخی، کاروانسراها، گرمابه ها، بنا و ابنیه و… به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه برای این جشنواره ثبت اولیه برای شرکت در اردوی عکاسی صورت می گرفت، ادامه داد: داوری انتخاب نفرات حاضر در اردوی جشنواره ملی عکس اردبیل در قاب کهن به پایان رسید و پس از بررسی رزومه ارسالی شرکت کنندگان در مجموع از ۲۸۲ عکاس شرکت کننده ۳۸ نفر برای این اردو انتخاب شدند.

دبیر این جشنواره متذکر شد: اردوی عکاسی جشنواره از ۲۸ تا ۳۱ خرداد ماه جاری در سطح شهرهای استان اردبیل برگزار می شود و در این مدت شرکت کنندگان از مکان های تاریخی و گردشگری استان عکاسی خواهند کرد.

وی زمان داوری آثار را ۱۴ تیر سال جاری اعلام کرد و افزود: بیستم تیرماه نیز نمایشگاه آثار برگزیده همزمان با مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نیز روز چهارشنبه ۲۸ تیر برگزار می شود.

ارسال نظرات