عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران:
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه شرکت پست به عنوان یک شرکت خدماتی دارای برند شناخته شده می باشد ،گفت: در عصر حاضر با ورود تکنولوژی‌های جدید در کشور مواجه هستیم ولی در برهه کنونی، پست اقدامات زیرساختی داشته و به هیج وجه با ورود تکتولوژی، خدمات این شرکت کاهش نیافته است.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۷۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ فریبا مرادی با اشاره به اجرای طرح سیماک  که سبب رضایتمندی مخاطبان و تسهیل امور می‌شود خاطر نشان کرد:این طرح مزایای بسیار زیادی را شامل می شود که از جمله آن جلوگیری از تصرفات غیرمجاز است.

وی با بیان اینکه افتتاح سیستم «سیماک» در زنجان به‌عنوان بیستمین استان  است که این سیستم در آن راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: تا به امروز این سیستم در 19 استان راه‌اندازی شده که از این تعداد 12 استان توانسته‌اند این پروژه را عملیاتی کنند.

مرادی افزود: سیماک دارای زیر ساخت جغرافیایی تحت وب به نام اس جی آی است که با استفاده از آن دستگاههای اجرایی مربوطه می توانند از انواع نقشه های دیجیتالی و تصاویر ماهواره ای در انجام فعالیت های خود از آن استفاده کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران با اشاره به اینکه از طریق سامانه سیماک افراد می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا پست اقدامات مربوط به ملک را انجام دهند، تصریح کرد: این خدمات شامل انواع آن، از جمله استعلام، دریافت مجوز تخریب، ساخت و بازسازی  می‌شود.

مرادی ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سیستم سیماک جلوگیری از موازی‌کاری‌هایی است که امروز در این زمینه شاهد انجام آن در اداراتی که با مقوله اراضی و املاک سر و کار دارند، هستیم.

وی با اشاره به اینکه پست امروز  درسه وجه مالی و اسناد و فیزیک کار می‌کند و امروز پست نه تنها مشکلی از نظر سرویس خدمات ندارد در بحث توسعه زیر ساختی هم یکی از شرکت‌ها بسیار موثر در اقتصاد و جامعه است عنوان کرد: امروزه در بحث اپلیکیشن‌ها و بستر آی‌تی کار می‌شود و در تلاش هستیم خدمات بیشتری را در این بستر برای مردم ارائه دهیم.

فریبا مرادی تصریح کرد: طرح سیماک عهده‌دار اجرای کامل بالغ بر 38 میلیون پاسخ استعلام در کشور مربوط به اراضی است و با راه‌اندازی این سیستم یکپارچه 85 درصد از ترددهای درون‌شهری و بین‌شهری برای صدور مجوزهای مربوط به اراضی و املاک کاهش یافته و این خود، زمینه کاهش آلودگی‌ها را نیز فراهم خواهد کرد.

ارسال نظرات