مسئول سازمان بسیج عشایری در گفت و گو با «بسیج»:
سردار سیف گفت: آرمان استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران که برخاسته از تعالیم اسلام است و باید گفت که استکبارستیزی کلید واژه ای قرآنی و ریشه در سیره اهل بیت (ع) دارد.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۶۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

سردار نصرت الله سیف مسئول سازمان بسیج عشایری در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه یکی از راه‌های بقای این روحیه انقلابی در استکبارستیزی خلاصه شده است، گفت: راه مبارزه با دشمن در این حساس‌ترین زمان‌ها که با جنگ اقتصادی و فرهنگی به صحنه آمده تا با انقلاب مقابله نماید، داشتن روحیه انقلابی است و بقای این روحیه نیز تقویت بسیج محسوب می شود.


وی با بیان اینکه بهترین راه برای استکبار ستیزی در عرصه کنونی که مسئولان می توانند انجام دهند، خدمت صادقانه به مردم است، افزود: استکبارستیزی کلید واژه ای قرآنی و ریشه در سیره اهل بیت (ع) دارد و به اعتقاد بنده هنر باید در راستای تعهد و ارتقای مبانی دینی و اعتقادی از جمله استکبار ستیزی قرارگیرد.


سردار سیف در پایان اضافه کرد: آرمان استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران که برخاسته از تعالیم اسلام است، با وجود انبوه تبلیغات غربی، جای خود را در میان ملتهای مسلمان و حتی غیرمسلمان باز کرده است و به همین دلیل است که شاهد دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی هستیم.

ارسال نظرات