پریسا ابراهیم‌پور، از برپایی تولیدات خانگی بانوان شهرستان سامان در 30 غرفه نمایشگاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۲۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، نمایشگاه معرفی و فروش تولیدات کارآفرینان فعال در حوزه مشاغل خانگی (پوشاک،صنایع دستی، زیورآلات و کیف) در شهرستان سامان به مدت 10 روز گشایش یافت.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری در حاشیه افتتاح نمایشگاه معرفی و فروش تولیدات کارآفرینان فعال در حوزه مشاغل خانگی (پوشاک،صنایع دستی، زیورآلات و کیف) در شهرستان سامان با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر سامان و شهرداری سامان گشایش یافته است، افزود: این نمایشگاه دارای 30 غرفه است که از امروز به مدت 10 روز در شهر سامان دایر می‌باشد.

پریسا ابراهیم‌پور، هدف از برگزاری این نمایشگاه را توجه منویات مقام معظم رهبری در تحقق نامگذاری شعار سال 1397 با عنوان حمایت از کالای ایرانی و همچنین فراهم کردن زمینه اشتغال بانوان سرپرست خانواری که امکان اشتغال در بیرون از منزل را ندارند ،عنوان کرد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان سامان یکی از شهرستان‌های توریستی و گردشگر پذیر در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود، می‌تواند زمینه جذب و اشتغال بانوان در زمینه فروش محصولات خانگی را جهت عموم مسافران و گردشگران به معرض دید عموم قرار دهند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از 25 خردادماه به مدت 10 روز از ساعت 16 الی 23 در آموزشگاه شهید جعفرزاده شهر سامان برای بازدید و خرید عموم دایر است.

ارسال نظرات