رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از فعالیت 28 مرکز قرآنی در این شهرستان خبرداد و گفت: افزون بر یکهزار نفر طی سال گذشته در این مراکز قرآنی آموزش دیده اند.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۲۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی،گفت: شهرستان بروجن دارای ۲۸ مرکز قرآنی تحت نظارت خود دارد که به تفکیک ۶ موسسه قرآنی و ۱۳ خانه قرآن شهری و ۹ خانه قرآن روستای فعالیت آموزش قرآن در قالب روخوانی، تجوید، حفظ، مفاهیم و تفسیر را انجام می‌دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن افزود: سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ نفر در این مراکز قرآنی آموزش‌دیده‌اند که به افراد قبول‌شده در این کلاس‌های آموزشی، گواهی صادرشده است.

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: به‌منظور حمایت از فعالیت‌های قرآنی و آشنایی هرچه بیشتر قرآن آموزان با مفاهیم ارزشمند کلام نورانی وحی، تعداد ۱۰۰ جلد قرآن در بین مراکز قرآنی شهرستان بروجن توزیع شد.

وی بیان کرد: این قرآن‌ها به‌صورت رایگان بین مراکز قرآنی دارای مجوز فعالیت قرآنی از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن در ماه مبارک رمضان ۱۴۳۹ توزیع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن افزود: سال گذشته نیز بیش از ۱۰۰ جلد قرآن بین موسسه‌ها و خانه‌های قرآنی شهر توزیع شد و در این مرحله این قرآن‌ها فقط بین خانه‌های قرآن روستای توزیع شد است.

ارسال نظرات