سعید طاهری پور/

مختصری درباره ترتیل خوانی نوای ملکوت در بوشهر

ترتیل­ خوانی قرآن کریم با عنوان نوای ملکوت برای هفتمین بار در ماه مبارک رمضان امسال با حضور قشرهای مختلف مردم در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۲۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ترتیل خوانی امسال نیز با صوت حجازی یکی از ستاره پرنور قرآنی استان بوشهر جناب حاج عباس هاشمی آغاز و به پایان رسید این پدیده جالب و افتخار آمیز برای دومین بار برای ایشان در هفتمین دوره نوای ملکوت رقم خورد. این ماه ترین ماه خدا با پنج شنبه آغاز و در همین روز پس از 29 روز به پایان رسید.

از نکات جالب امسال حضور چشمگیر کودکان و نونهالان در این مراسم بود. هفتمین دوره نوای ملکوت در واپسین روزهای خود برای اولین بار به طور زنده میهمان نوجوانان دختر و پسر بوشهری بود.

از دیگر اقدامات اطلاع رسانی نوای ملکوت در این دوره دیده شدن عکس های حضور مردم بربال های صدا در رادیو نما رسانه ی دیداری شنیداری صدای مرکز بوشهر بود.

همزمان با هفتمین دوره ترتیل خوانی نوای ملکوت ضمن رونمایی از تمبر یادبود این آیین از کانال های اطلاع رسانی نوای ملکوت در پیام رسان های شبکه های مجازی با هدف انتقال اخبار، گزارش های ویدئویی و انعکاس تصویری حضور مردم رونمایی شد که با استقبال مردم همراه شد.

این آیین همزمان با سراسر استان با تلاوت 2 جزء آخر قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر به کار خود پایان داد. تصاویر این گرازش گواهی بر شور و دلدادگی مردم بوشهر در این مراسم را در قاب ماندگار برای همیشه به یادگار نهاد.

من سعید طاهری پور ضمن آرزوی قبولی طاعات و بندگی شما در ماه خدا، حلول ماه شوال و عید سعید فطر جشن بندگی به درگاه حضرت پروردگار را تبریک میگویم.

رمضان چک سفید امضای خداوند بود که بنده در آن چیزی ننوشتم لطفا بنده را از دعا های خیر خود محروم نسازید. مروا همه سال- التماس دعا

ارسال نظرات
آخرین اخبار