آیین تجلیل از خادمان قرآنی در تنکابن به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در هتل رستوران فانوس تنکابن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۱۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیین تجلیل از خادمان قرآنی در تنکابن به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در هتل رستوران فانوس تنکابن برگزار شد.

در این مراسم از خادمان قران کریم آقایان علی پاداشی از شهرستان ساری، تقی منصوری فر از سیمرغ، رحمت‌الله فلاح از عباس‌آباد، رحمت الله بازیار از رامسر، حامدی از آمل، روح‌الله سام خانیان از تنکابن، صفا رنجبر از قائم شهر،صادق سهراب پور از چالوس، مرحوم حسین دانشمند از بهشهر و فریدون قیمی از نوشهر با اهدای جوایز و لوح تجلیل شد.

همچنین در این مراسم در بخش تجلیل از بانوان خادم قرآن از تیمور نژاد از کلاردشت، مهین جعفری از فریدونکنار، سیده وجیهه هاشمی از نور، رویا شورمج از تنکابن، و فرشته نوری از سوادکوه با اهدای جوایز لوح تجلیل شد.

بابک شمس ناتری، رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان تنکابن در مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم گفت: اکنون چهار برنامه قرآنی به صورت همزمان در نشتارود تنکابن در حال برگزاری است و امید است در اعتلای بیش از پیش فرهنگ قرآنی همیشه شاهد تلاش مسئولان و مردم باشیم.

وی افزود: افتخار ما مسلمانان داشتن کتاب خدا و پیروی از سنت اهل‌بیت(ع) است و این کتاب به عنوان یک معجزه الهی در سطح دنیا موجب افتخار و آبروی مسلمین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها