مدیرکل میراث فرهنگی٬ صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:
نادر فلاح در جریان بازدید از عملیات مرمت و بازسازی ۳ بنای تاریخی استان عنوان کرد روند مرمت و بازسازی این پروژه‌ها از در اولویت کاری ما هستند.
کد خبر: ۹۰۲۶۹۹۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ نادر فلاحی در جریان بازدید از عملیات مرمت و بازسازی 3 بنای تاریخی استان شامل حمام تاریخی حور٬ سرای تاریخی امام جمعه و بازار تاریخی اردبیل اظهار داشت: روند مرمت و بازسازی این پروژه‌ها از اهم مواردی است که به دنبال آن هستیم.

وی در ارتباط با حمام تاریخی حور گفت: عملیات مرمت و بازسازی این پروژه از اواسط خرداد آغاز شده و برای تکمیل آن نیازمند 3 میلیارد ریال اعتبار هستیم که امیدواریم تا پایان سال تکمیل و به اتمام برسد و انتظار می‌رود در این راستا مسئولان و متولیان اجرایی مربوطه با ما مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی٬ صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در خصوص آغاز عملیات مرمت و بازسازی سرای تاریخی امام جمعه نیز تصریح کرد: ساماندهی و مرمت این مجموعه آرزوی دیرینه کسبه بازار و سرای امام جمعه بوده که ظرف دو هفته آینده عملیات اجرایی شروع و بخشی از این پروژه در صورت همکاری مناسب کسبه تا پایان شهریور امسال به اتمام می‌رسد.

فلاحی در ارتباط با مرمت و بازسازی سرای وکیل نیز افزود: عملیات مرمت این پروژه در حال انجام بوده و همزمان با هفتهدولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: احیای اماکن تاریخی و مرمت و بازسازی آن با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار گرفته و تمام تلاش ما بر این است که در این زمینه موفق عمل کرده و مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم.

ارسال نظرات