مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: ماه مبارک رمضان امسال شاهد افزایش اقبال جوانان و نوجوانان برای حضور در مساجد کرج در کنار اجرای موفق طرح پویش افطار ساده بودیم.
کد خبر: ۹۰۲۶۹۵۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سید روح الله فضلی با اشاره به اجرای برنامه‌های طرح محله مهربانی در ماه رمضان امسال اظهار داشت: پویش افطار ساده در ماه مبارک رمضان امسال میان بیش از ٧٠ مسجد شهرستان کرج با موفقیت برگزار مورد استقبال مردم قرار گرفت.

پویش موفق افطار ساده در مساجد کرج/ افزایش اقبال جوانان و نوجوانان به حضور در مراسم ماه مبارک رمضان امسال

وی افزود: وظیفه مساجد در تمام نقاط، رسیدگی به امور محله، مردم و مشکلات منطقه است و برپایی نماز، تنها بخشی از وظایف این مکان مقدس است که با توجه به این مسئله قرار بر این شد، نام امامان جماعت به امامان مساجد تغییر پیدا کند.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه کرج در ادامه از حمایت امامان مساجد از طرح پویش افطار ساده خبر داد و گفت: توانستیم با این حمایت‌ها، ٧٠ مورد از مساجد شهرستان‌های کرج را در این پویش دخیل کنیم.

فضلی همچنین با اشاره به حمایت‌های مردمی از این طرح بیان کرد: نکته قابل‌توجه این بود که خود مردم به‌صورت خودجوش پای‌کار آمدند و هزینه‌ای از سوی مسجد برای اطعام روزه‌داران، صرف نشد، حتی در برخی از مساجد میزان نذورات و کمک‌های مردمی به‌قدری زیاد بود که سفره‌ها پررنگ‌تر از مناطق دیگر گسترده شد.

وی گفت: انجام و استقبال از طرح پویش افطاری ساده نسبت به فعالیت سال‌های گذشته مساجد سطح کرج، افزایش ٥٠ درصدی چشم‌گیری داشته و می‌توانیم آن را اتفاقی مبارک باهمت خود مردم و امامان مساجد محلات بدانیم.

 مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) یادآور شد: با اجرایی شدن این طرح مبارک، شاهد وحدت و همدلی مردم محل، حضور منسجم نمازگزاران و افزایش اقبال حضور نوجوانان و جوانان به حضور در مراسم ماه مبارک رمضان بودیم.

فضلی در پایان خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ،مسجد سنگر است و قطع با این حمایت‌ها و کمک‌های مردمی است که می‌توانیم، سنگر مساجد را به‌عنوان دژی مستحکم برای همدلی حفظ کنیم.

ارسال نظرات