امام جمعه بافق:

فشار‌های اقتصادی، روانی و عملی هدف دشمن برای تسلط بر کشور است

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در خطبه دوم نماز عید سعید فطر با اشاره به فشار‌های اقتصادی، روانی و عملی دشمن بر کشور گفت: هدف هر سه نوع فشار‌های دشمن تسلط بر کشور ایران است، همچنان‌که بر بعضی از کشور‌های بدبخت روسیاه منطقه سیطره و تسلّط دارد.
کد خبر: ۹۰۲۶۹۴۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی، امام جمعه شهرستان بافق صبح  روز عید در مراسم نماز عید سعید فطر ابتدا با تبریک فرا رسیدن عید طاعت و بندگی به نمازگزاران و مردم متدین گفت: امیدواریم آنچه در این یک ماه انجام داده ایم مورد قبول درگاه ایزد منان قرار گرفته باشد و همه از گناهان آمرزیده شده باشیم.

وی عید فطر را پاداش یک ماه روزه داری و بندگی روزه داران عنوان کرد و افزود: قرآن می‌فرماید:” انانکه در این ماه به عبادت پرداختند، پاداش خود را دریافت می‌کنند. ” در این روز فضل و رحمت الهی به سوی انسان‌ها سرازیز و موجب خشنودی او می‌شود.

امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز عید سعید فطر با اشاره به محور سخنان مقام معظم رهبری درباره فشار‌های دشمنان بر کشور گفت: اولین موضوع فشار اقتصادی است، جلوگیری دشمن از همکاری کشور‌ها در زمینه‌های اقتصادی با ما است که این فشار‌ها را وارد میکند و تحریم‌ها افزایش یافته است.

وی ایجاد فشار‌های روانی را دومین محور از سخنان خود قرار داد و افزود: دشمن تلاش می‌کند نقاط مثبت را به نقاط ضعف تبدیل کند. اما اگر نگاهی به دستاورد‌های این کشور در زمان قبل از انقلاب کنیم آنگاه جایگاه امروز خود را خواهیم دید و متوجه پیشرفت‌ها خواهیم شد.

سلیمانی در بحث فعالیت‌های هسته‌ای کشور تصریح کرد: با تلاش دوباره دانشمندان کشور فعالیت‌های هسته‌ای خود را همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: در صورت عمل نکردن کشور‌های اروپایی به خواسته‌های ایران، مجدد آغاز خواهیم نمود.

وی در خصوص حمایت ایران از کشور‌های مظلوم و ستم دیده خاطر نشان کرد: ما هرگز دست از حمایت و کمک به کشور‌های مظلوم همسایه بر نخواهیم داشت.

امام جمعه بافق با اشاره به موضوع سوم محور سخنان رهبری در ایجاد فشار‌ها و حرکات عملی در برخی از شهر‌های کشور بیان کرد: در برخی از شهر‌ها رخداد‌ها و حرکت‌هایی از سوی اصناف و کارگران شکل گرفت که در نهایت به اعتصاب کامیون داران انجامید. هدف دشمن ایجاد اغتشاش در کشور با استفاده از مطالبات مردمی است.

وی تصریح کرد: هدف هر سه نوع فشار‌های دشمن تسلط بر کشور ایران است، همچنان‌که بر بعضی از کشور‌های بدبخت روسیاه منطقه سیطره و تسلّط دارد.

سلیمانی در پایان سخنا ن. خود تاکید کرد:راه حل مشکلات کشور برجام نیست، بلکه استفاده از توانمندی‌های داخل با استفاده از مدیریت صحیح است.

امام جمعه بافق در استانه شهادت دکتر چمران و شهدای مؤتلفه، یاد و خاطره آنان را گرامیداشت و به روح بلند آنان درود فرستاد.
ارسال نظرات