خبرهای داغ:
نماز عید سعید فطر صبح جمعه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن در پارک گلستان و در جوار شهدای گمنام گتوند اقامه شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۹۰۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵

امام جمعه گتوند در خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به دشمنی دشمنان قسم خورده ایران و جهان اسلام گفت:دشمنی استکبار با جهان اسلام به خاطر استقامت و ایستادگی ملت اسلام است.

 حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی افزود:تا زمانی که پشتیبانی از ولایت و ایمان به خدا، پیغمبر و ائمه اطهار داریم استکبار با ما دشمنی می کند و باید انتظار این دشمنی را داشته باشیم.

 وی با بیان اینکه چاره کار مقاومت ،مبارزه و مقاومت است، ادامه داد:این دستور قرآن است و عقب نشینی در قرآن و دین اسلام، خصوصا در تشیع جایی ندارد.

 امام جمعه گتوند در بخش دیگر از سخنان خود به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: مسئولین باید در این شرایط اقتصادی انسجام و تعامل در جامعه را تقویت کنند و مردم دغدغه آنها را ببینند.

 حجت الاسلام شاه آبادی افزود:مسئولین مردم را دریابند و با مردم همراه باشند و از مردم پشتیبانی کنند.

 وی به مقاومت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد وادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی نیز در سخت ترین شرایط مقاومت کردیم وموفق شدیم.

  امام جمعه گتوند از ممنوعیت کشت تابستانه برای کشاورزان شهرستان گتوند انتقاد کرد و از تلاش فرماندار برای رفع ممنوعیت کشت قدردانی کرد.

  حجت الاسلام شاه آبادی با بیان اینکه شهرستان گتوند چیزی جز کشاورزی ندارد اضافه کرد: با رفع ممنوعیت کشت باید دغدغه کشاورزان گتوند برای امرار معاش خود را برطرف کرد.

  وی در پایان گفت: در این شرایط ممنوعیت کشت قابل قبول نیست و مردم نیازمند کشت محصولات تابستانه برای بدست آوردن حداقل درآمد هستند.

 در پایان نماز عید سعید فطر از فعالان مساجد گتوند با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

  نماز عید سعید فطر در شهرهای جنت مکان، سماله ، ترکالکی و صالح شهر گتوند نیز با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم این شهرها اقامه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها