خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت Uniesse Novachem عضو تور سرمایه گذاری شهری خبرداد:
مدیر عامل شرکت Uniesse Novachem عضو تور سرمایه گذاری شهری گفت: ایران برای جذب سرمایه گذاری خارجی ظرفیت های ویژه دارد.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۹۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی مدرسه سرمایه گذاری ومشارکت شهری،  لوکا کوادریو با اعلام این مطلب گفت:ایران کشور بسیار مهم با تاریخ بزرگ و دارای ظرفیت های فوق العاده ای می باشد و یکی از مهم ترین اقتصاد های به سرعت در حال رشد جهان است . که با تمرکز بر روی فناوری جهانی در حال ساختن آینده خود است.
وی ادامه داد:این تغییرات فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری های جدید ایجاد کرده است و این ابتکار (نشست های سرمایه گذاری منطقه ای) یک گام بسیار مهم برای شناختن فرصت های سرمایه گذاری کشور ،شهرداری ها و مشارکت و رفع نیازهای شرکت های ایرانی با قابلیت ها و امکانات های شرکت های مختلف از کشورهای مختلف جهان است.
لوکا کوادریو همچنین افزود:همکاری با مهارت ها و فرهنگ های مختلف می تواند توانمندی های مهمی برای تقویت مبنای آینده کشور ایجاد کرده و زمینه ساز ایجاد فرصت های عالی برای همگان باشد.
وبسایت شرکت Uniesse Novachem : http://www.uniesse-novachem.it/ بوده ودر زمینه شهر هوشمند, شهر الکترونیک در کشور ایتالیا فعالیت می کند.
 اولین تور سرمایه گذاری حوزه عمران شهری کشور از ۱۰ تا ۳۰ تیرماه سال جاری در شهرهای مختلف کشورمان حضور پیدا کرده و با شهرداران این شهرها جلسات مختلفی برگزار می کنند،
این شرکت ها در زمینه مدیریت پسماند ،حمل و نقل شهری شامل ناوگان شهری ، مترو ، تراموا، بروز رسانی امکانات و ماشین آلات شهری، احداث مراکز تفریحی ، شهربازی ، تله کابین، احداث مراکز گردشگری، احداث و تجهیز مراکز تجاری، انرژی های نو و پاک، احداث مراکز اقامتی و هتل، احداث مجتمع های مسکونی ، نوسازی بافت فرسوده ، ترمیم خانه های قدیمی ، فاینانس ، تامین مالی و … فعالیت می کنند.
اسامی شرکت های خارجی که در این تور خواهند بود به همراه تخصص و زمینه کاری شان در وب سایت مدرسه سرمایه گذاری تحت آدرس : www.nadimiran.ir,وکانال تلگرامی این موسسه به آدرس @madrese_sarmayegozari انتشار و بروز رسانی می شود .
برگزاری اولین تور سرمایه گذاری حوزه عمران شهری کشور و حضور مدیران شرکتهای اروپایی در شهرهای ایران ، پیش درآمدی برای برگزاری تالار مذاکرات سرمایه گذاری اجلاس جهانی شهرداران ( اواخر آبان ۱۳۹۷ – تهران – برج میلاد ) خواهد بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها