مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور کسب معنویت از محضر قرآن کریم؛ پایوران ناحیه روح الله یزد در مراسم محفل انس با قرآن در روز پنج شنبه در محل امامزاده سید جعفر شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۸۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: قرآن مجید برترین و آخرین پیام خداوند و بزرگترین گوهر گرانب‌های به جای مانده از پیامبر گرامی اسلام  صلّی الله علیه و آله  سرچشمة جوشان معارف اسلامی و مدار و محور اتحاد مسلمانان است. این اقیانوس بیکران که به ژرفای حقایق آن نمی‌توان رسید و شگفتی هایش را پایانی نیست، پا به پای زمان همانند خورشید و ماه بر همة ملت‌ها در طول زمان می‌تابد و بر یکایک بینش‌ها و گرایش‌ها و کنش‌های هر ملتی، آیه یا آیاتی از آن انطباق می‌یابد.
وی افزود:نخستین گام برای ورود به دریای بی کران قرآن و نوشیدن معارف حیات بخش آن، شناخت دقیق این کتاب گران سنگ است. آنان که قرآن را آنگونه که هست نشناخته اند، بجای اینکه از انس با قرآن لذت ببرند، دلزده و خسته می‌شوند و سرانجام کارشان به آنجا می‌کشد که از آن جز زیان و گمراهی سودی نمی‌برند.
قرآن، کتابی است حیات بخش و هدایتگر انسان‌ها و جوامع که از سوی حق تعالی به رسول اکرم _. صلّی الله علیه و آله _. نازل شده است، قرآن کتابی نیست که تنها برای رفع مشکلات فردی شخص به آن مراجعه کنیم. بلکه رسالت قرآن اعم از این مطالب می‌باشد.
ارسال نظرات