در این پیام آمده است: عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۸۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر روابط عمومی ناحیه روح الله یزد پیام تبریکی به شرح ذیل صادر نمود:
رمضان این مهیّاترین فرصت سازندگی از میان ما رخت بربست و خوشا بر آنان که آن را به سان میهمانی ارجمند و عزیز پاس داشتند و بر آنچه خداوند منان و رسول گرامی‌اش سفارش نموده‌اند، استمرار ورزیدند و گوهر وجود از ناپاکی‌ها پیراستند و خود را به زیب ایمان و زیور تقوی آراستند.
عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است.
عید فطر، عید فطرتهای روشنی می باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستين روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند.
روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آینه روشن قلب و جان می زداید.
عيد فطر به راستی که روز عزیز و خجسته ای است، روزى است كه خداوند آن را از ميان ديگر روزها بر گزيده است و به بندگان ناچیزش اجازه داده تا در اين روز نزد حضرت او گرد آيند و بر خوان كرم او بنشينند و ادب بندگى بجاى آرند.
عيد فطر، جشن بازگشت به فطرت پاك انساني به بركت يك ماه عبادت خالصانه و تلاش براي زدودن زنگارهاي گناه و انحراف و جهالت از دل ها و جان ها در طول ماه مبارك رمضان است.
عيد فطر براي آنان كه رمضان را آنگونه كه شايسته است درك كرده اند، روز اعلام پيروزي برطاغوت نفس است و روز شكر به درگاه الهي به خاطر آنچه در ضيافت خويش ما را به آن مهمان نمود و به سوي آن هدايت فرمود.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبريك عيد بزرگ سعيد فطر و جشن پيروزي بر شياطين درون وبرون ، از خداوند متعال، رستگاري و عزت و كرامت همگان رامسئلت می نمایم و اميدوارم كه با بهره‌گيري از توفيقات ماه مبارك رمضان و با انگيزه‌اي پورشورتر و همتي والاتر، انقلاب اسلامی را در مسير اعتلا و نيل به آرمان‌هاي بلندش بيش از پيش ياري رسانيد.

ارسال نظرات