خبرهای داغ:
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی محوری ویژه ماه رمضان در شهرک همت و پارک بلوار برگزار می شود، گفت: برنامه های فرهنگی مناسبتی در محلات شاهرود اجرایی شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۸۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن احمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف تعمیق انس و الفت شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان با مفاهیم قرآنی بهره گیری از توان تشکل‌های مردم نهاد، ترویج نشاط معنوی در بین شهروندان و بهره مندی شهروندان از فضایل ماه مبارک برگزار می‌شود، افزود: استفاده از آموزه‌های دینی، مذهبی و خاصه اخلاق اسلامی از طریق قرآن رشد و ارتقاء پیدا می‌کند بنابراین اجرای برنامه‌های فرهنگی از تکالیف مهم شهرداری شاهرود است.
وی ضمن این مطلب که یکی از مسئولیت‌های بسیار مهم شهرداری برنامه ریزی و ورود و نقش آفرینی در حوزه فرهنگ است، ابراز داشت: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی پرباری توسط مدیریت شهری برای شهروندان در دو منطقه شهرک همت و پارک بلوار تدارک دیده شده است که اولویت آن تقویت مشارکت مردمی در انجام فعالیت‌های مردمی بود که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شد.
شهردار شاهرود با تاکید بر تقویت مشارکت‌های مردمی در انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، اظهار داشت: برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان (سی شب، سی محفل قرآنی) در حال برگزاری است تا این امر فرصتی برای زمینه سازی و گسترش آموزه‌های شهروندی متناسب با آموزه‌های دینی در جامعه باشد.
احمدی در پایان، عنوان داشت: تلاش برای تعمیق مفاهیم فرهنگی و معنوی در ماه پر فضیلت رمضان، از دیگر چشم انداز‌های این برنامه‌ها بود که در آن از توان و استعداد روحانیون مبلغان فرهنگی- مذهبی و نیز گروه‌های فرهنگی و هنری بهره برداری می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها