امام جمعه یزد:

هدف استکبار فاصله اندازی بین مردم و نظام است/ مسئولان در راستای اطمینان‌سازی برای مردم قدم بردارند

آیت‌الله ناصری گفت: دشمن به وسیله توطئه‌های روانی سعی دارد که بین مردم و صنوف مختلف آنها فاصله بیاندازد و همه را نسبت به دستاوردهای نظام و انقلاب و اسلام بدبین کند.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۸۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه توطئه‌های اقتصادی و روانی راهبرد دشمن علیه ملت ایران است، اظهار کرد: تلاش دشمن در عرصه روانی است که به وسیله رسانه‌های مختلفشان انجام می‌شود و علیه اسلام، انقلاب، مومنان، دینداران و افرادی که می‌خواهند در برابر دشمنان ایستادگی کنند به تخریب می‌پردازند.

وی در ادامه اذعان کرد: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که فعالیت‌های اقتصادی ایران کند شود و با مشکل روبرو باشد تا مردم صدای اعتراضشان بالا برود و آن‌ها در برابر دولت و نظام قرار گیرند.

ناصری تصریح کرد: دشمن به وسیله این توطئه‌های روانی سعی دارد که بین مردم و صنوف مختلف آن‌ها فاصله بیاندازد و همه را نسبت به دستاورد‌های نظام و انقلاب و اسلام بدبین کند.

وی به جایگاه بسیار بالایی ایران در مسائل نظامی و علمی اشاره کرد و افزود: تاریخ ایران اسلامی مملو از علما و بزرگانی است که ما را هدایت کردند و ایستادگی امروز در برابر دشمنان مرهون هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه نا امید ساختن مردم از دیگر پروژه‌های دشمن علیه ملت است، تاکید کرد: مسئولان در راستای اطمینان‌سازی برای مردم قدم بردارند و آن‌ها را به آینده امیدوار کنند.

وی بیان کرد: اکنون نباید به مردم فشار اقتصادی بیشتری وارد شود، افرادی که سعی در فرار مالیاتی دارند لازم است شناسایی شوند و مالیات آن‌ها به درستی گرفته شود.

ناصری در بخش دیگر خطبه‌های نماز عید با اشاره به اینکه تمسک به قرآن و اهل بیت دو بالی است که انسان را سعادت به خیر می‌کند، ابراز کرد: باید این روند در طول سال وجود داشته باشد و تمام حرکت‌های ما بر اساس قرآن و دستورات قرآنی باشد.

وی بر لزوم تاثیرگذاری قرآن در دستور زندگی اشاره کرد و گفت: قرآن را راه نجات انسان از تاریکی‌ها و گمراهی دانسته‌اند که مانع از فلاکت انسان در برابر هوای نفس و شیطان می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار