امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دشمن دنبال جنگ اقتصادی هدفمند است گفت: مسئولان باید مطالبات به حق مردم و صنف های مختلف را رصد و دنبال رسیدگی به آنها باشند.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۷۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز عید فطر به میزبانی مصلای پیامبر اکرم (ص) به تأثیرگذارترین دستاورد ماه مبارک رمضان و برگزاری نماز عید فطر اشاره کرد و افزود:نماز عید فطر دارای یکی از بلند پروازانه‌ترین دعا‌ها است که شرط قبولی طاعات یعنی زکات و توجه به فقرا در آن ذکرشده است و از همشهریان تقاضا داریم زکات خود را به موسسات شناسنامه‌دار و مطمئن پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه نباید گذاشت حمایت از کالای ایرانی در حد شعار باقی بماند و نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی باید عملیاتی شود، ابراز داشت: دشمنان که گزینه‌های نظامی را برای نفوذ در امت‌های مسلمان ناکارآمد می‌دانند می‌کوشند تا از طریق مسائل اقتصادی ما را به‌زانو درآورند.
وی بابیان اینکه مسائل اقتصادی کشور به‌درستی مدیریت نمی‌شود، افزود: گرانی‌های لجام‌گسیخته و تورم ارز را این روز‌ها شاهد هستیم که باید قبل از آنکه رخ دهند مسئولان در پی رفع آن باشند.
امام جمعه شاهرود بابیان اینکه مسئولان باید مطالبات به حق مردم و صنف‌های مختلف را رصد کنند، گفت: پیشگیری مهم‌تر از درمان است و قبل از آنکه مسئله‌ای به حد انفجار برسد باید رسیدگی شود چراکه دشمن با ایجاد فشار‌های روحی و روانی می‌کوشد تا از طریق مطالبات مردمی به اهداف خود دست یابد.
امینی بابیان اینکه طی یک سال گذشته حوادث تلخ و شیرین بسیاری را در اقصی نقاط جهان شاهد بودیم، تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوب یک سال گذشته نابودی داعش در منطقه بود که باهمت مقاومت مردم سوریه و عراق و نیرو‌های مردمی با الگوبرداری از جمهوری اسلامی ایران سرمایه‌گذاری سنگین و اهداف شوم دشمن نقش بر آب شد.
وی بابیان اینکه جبهه مقاومت در لبنان و سوریه به پیروزی‌های بزرگی دست یافتند، افزود: یمن هم‌اکنون زیر فشار‌های روانی آمریکا و اسرائیل قرار دارد که امیدواریم با مقاومت نیرو‌های مردمی شاهد پیروزی مظلومان و دفع شر دشمنان در منطقه باشیم.
امام جمعه شاهرود بابیان اینکه انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس یکی از تلخی‌های حوادث جهان است، اظهار کرد: ترامپ تصور می‌کند با این اقدامات می‌تواند اسرائیل را نجات دهد، اما غافل از آنکه امروز اسرائیلی که قصد تصرف منطقه را از نیل تا فرات داشت در محاصره است.
امینی با بیان اینکه در جریان انتفاضه چهارم، هزاران فلسطینی شهید و مجروح شدند، تصریح کرد: امروز مقاومت هم مرز با اسرائیل است و آمریکا باید بداند که از رنجاندن مردم مظلوم فلسطین چیزی عاید آن‌ها نخواهد شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها