بسیج گزارش می‌دهد

اقامه نماز عید سعید فطر با حضور مردم خداجوی دیار سید جلال‌الدین اشرف

نماز عید سعید فطر با حضور مؤمنین روزه‌دار و مردم خداجوی و ولایت مدار شهر مذهبی آستانه‌اشرفیه در صحن حرم مطهر سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) آستانه‌اشرفیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۷۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در خطبه‌های عید سعید فطر با اشاره به دستاوردهای ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بهترین نتیجه‌ای که از ماه رمضان می‌گیریم توبه، انابه و استغفار است که به همراه خود فضای معنوی، روحانی و دینی در ماه ایجاد می‌کند و باعث تولدی دیگر از بعد معنوی می‌شود.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده عید فطر  را روز محسنین و اهل دیانت برشمرد  که سبب ایجاد تحول درونی بزرگی است که یکی از آن‌ها نورانیت و صفای قلبی انسان‌های روزه‌دار  است.

 وی تواضع و تسلیم  در مقابل خداوند را از دیگر فضائل ماه مبارک رمضان برشمرد  و اظهار کرد: بی‌نیازی و سیری بیش‌ازاندازه انسان را سرکش به بار می‌آورد  اما رمضان حالت طغیان گر ما را که همان نفس اماره است و باعث دوری بنده و خدا می‌شود در این ماه انسان را تسلیم خدای تعالی می‌کند.

 علیزاده شکست شهوات و ترک گناه در ماه رمضان  را سبب دوری از گناهان نام برد  و افزود: در این ماه هر ناممکنی، ممکن می‌شود و با گرسنگی و تشنگی  می‌توانیم نفس خطرناک خود را کنترل و با بسیاری از بیماری‌ها به دور بمانیم.

 مدیرکل اوقاف استان، آمادگی پیدا کردن برای انجام عبادت و  به دست آوردن تقوای مؤثر   از دیگر برکات این ماه برشمرد  و تصریح کرد: ماه رمضان باعث می‌شود که از خطوط قرمز  خداوند عبور نکنیم  و از خدا دور نشویم و در معرض معرفت الهی قرار گیریم.

 وی هم‌چنین درباره پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات لبنان و عراق و سیاست‌های مغرضانه امریکا  علیه ایران اسلامی  مطالبی را بیان کرد و از مسئولین و دولتمردان خواست که بر اساس منشور برجامی رهبر انقلاب سیاست هالی خود را ترسیم و تبیین نمایند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات