خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم نماز عید تودهنی محکم به آمریکا، اسرائیل و جنایتکاران عالم است.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۲۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

حضور باشکوه مردم در مراسم نماز عید تودهنی محکم به آمریکا و جنایتکاران عالمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در نماز عید اظهار داشت: امیدواریم سال‌های طولانی این شعائر بزرگ اسلام و مانور قدرت به رخ دشمنان اسلام کشیده شود.

وی حضور باشکوه مردم در مراسم نماز عید را تودهنی محکم به آمریکا، اسرائیل و جنایتکاران عالم  دانست و عنوان کرد: آن کوردلانی که نمی‌توانند این شکوه، عظمت و جلال را ببینند دست به شیطنت زده و جنایت می‌کنند که با ظهور امام زمان(عج) انتقام تمام مظلومان عالم از آنها گرفته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برگزاری نماز عید و روز جمعه به فرمان ولی امر مسلمین برگزار می‌شود، گفت: امام حسین(ع) در روز عاشورا  دشمنان  خود را که دست به جنایت می‌زدند در نداشتن جمعه و عید نفرین کرد و افرادی که روز عاشورا در حق فرزند پیامبر(ص) دست به جنایت زدند و اکنون راه آنها را ادامه می‌دهند نماز جمعه و عید ندارند چراکه آنها ولی امر مسلمین نداشته و طاغوت هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز در برخی کشورهای اسلامی همچون عربستان طاغوت حکومت می‌کند، افزود: نماز عید و نماز جمعه که به فرمان آل سعود خبیث  کافر برگزار شد نماز نیست و باطل است.

محمدی با تاکید بر اینکه در کشور جمهوری اسلامی ایران به برکت نعمت ولایت نماز جمعه و عید در سراسر کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: ما به برکت امام حسین(ع) جمعه و عید داریم که بسی امیدوارکننده است.

وی با اشاره به برگزاری نماز باشکوه عید فطر در تهران به امامت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) عنوان کرد: رهنمودهای  حضرت آقا در این مراسم برای دشمن کوبنده و برای دوستان امیدوارکننده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه روزه‌داران ماه مبارک رضان در یک ماه جنگ و مبارزه با شیاطین درونی و بیرونی پیروز شدند، گفت: عید فطر عید جشن پیروزی بر دشمن است که شما توانستید بر نفس اماره درونی و شیاطین پیروز شوید.

وی با تاکید بر رعایت تقوا و انجام واجبات و مستحبات و پرهیز از گناه در ماه‌های غیر از ماه مبارک رمضان افزود: نباید فکر کنیم که مسئولیت‌های ماه مبارک رمضان تمام شده بلکه با رعایت تقوای الهی همواره در راستای انجام واجبات و دوری از محرمات قدم برداریم.

محمدی با بیان اینکه حضور افراد در اردوگاه با عظمت نماز عید یک بمب اتم به اردوگاه دشمن برای نابودی و ناامیدی آنها است، خاطرنشان کرد: هر اندازه اجتماع نمازگزاران باشکوه‌تر باشد برای آنهایی که از بیچارگی و ذلت در کشورهای عراق، سوریه، یمن، بحرین، افغانستان و... دست به جنایت می‌زنند ناامید کننده است به طوری که هر روز ذلیل‌تر از قبل می‌شوند.

وی در پایان سخنان خود  با بیان اینکه تاکنون برای ساخت مصلی همدان 30 میلیارد تومان هزینه شده است، یادآور شد:  برای تکمیل این پروژه بزرگ نیاز به یاری و مساعدت مردم داریم تا ظرفیت 50 هزار نفری زیر سقف آن تکمیل شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات