خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور نماز عید سعید فطر درهمدان با امامت آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۱۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

نمازعید سعید فطر در همدان اقامه شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سراسر کشور، در اولین روز از ماه شوال، نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اقامه شد.

این مراسم معنوی با حضور شخصیت‌های استانی و شهرستانی و هزاران تن از مردم متدین و مومن همدان بر فراز مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

مردم دارالمومنین و دارمجاهدین همدان در روز تضرع به درگاه الهی، به شکرانه یک ماه روزه داری، اطاعت و بندگی مخلصانه در مهمانی معبود اینک جشن می‌گیرند که در راه پر تلاطم جهاد اکبر، با گام‌های استوار عبور کرده و با سلامت به مقصود رسیده‌اند.

در عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس، مردم مومن و خداجوی همدان با حضور گسترده در صفوف منظم نماز عید سعید فطر، اوج شکوه و بندگی خود در پیشگاه خداوند متعال به نمایش گذاشته و پروردگار عالمیان را به خاطر منتی که بر آنها نهاده به بزرگی یاد کرده و با سردادن تکبیر و حمد و ثنا، خود را برای اقامه نماز عید آماده ساختند.

در این مراسم هزاران دل متذکر و خاشع با ایستادن بر نماز عید فطر پنج تکبیر بر دنیا و هر آنچه آنها را از دریای بیکران رحمت الهی دور ساخته، زدند و دست بر قنوت نماز عید اینچنین دعا کردند که «خدایا ای اهل بزرگی و عظمت و ای شایسته بخشش و قدرت و سلطنت و ای شایسته عفو و رحمت و ای شایسته تقوی و آمرزش از تو خواهم به حق این روزی که قرارش دادی برای مسلمانان عید و برای محمد صلی الله علیه و آله ذخیره و شرف و فزونی مقام که درود فرستی بر محمد و آل محمد و درآوری مرا در هر خیری که درآوردی در آن خیر محمد و آل محمد را و برونم آری از هر بدی و شری که برون آوردی از آن محمد و آل محمد (ص)» و نیز بهترین چیزی را که بندگان شایسته از خداوند متعال درخواست می‌کنند طلب کردند و پناه بردند به خداوند از آنچه بندگان شایسته‌ به آن پناه بردند.

در تقارن روز جمعه و روز عید سعید فطر منتظران، عید را به پیشگاه مقدس و منور قطب عالم امکان، حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) تبریک گفته و چشم به راه ظهور امام عصر برای تعجیل فرج ایشان بسیار دعا کردند تا با حضور ایشان این عید سعید را به نیکی جشن بگیرند .

مجاهدان جهاد اکبر با بزرگداشت عید فطر یادآور شدند که زندگی ما تنها در سایه امام عصر(عج) معنی پیدا می کند و تمام توفیقات به خاطر وجود حجت ابن الحسن العسکری آقا امام زمان(عج) است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات