خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: انس با قرآن ارتقاء معنويت، تقويت بصيرت و محوريت ولايت در تمامي شئون فكري معنوي و اعتقادي سپاه را در بردارد.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۹۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد رستمی  در مراسم وداع با ماه میهمانی خدا که همزمان با آخرین روز از ماه مبارک رمضان درحسینیه امام خمینی(ره) سپاه این شهرستان برگزار شد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید فطر گفت: امید هست که انشاا... همه اعمال، ذکر و قرآن ما که برای کسب رضای خدا بود مقبول درگاه حق قرار بگیرد.

 وي اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهنرین ماه خداست چرا که غیر از سلامتی جسم، ماه خودسازي است و انسان مي تواند نفس خود را صيقل دهد و روح انسان را متعال مي گرداند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی افزود: ماه رمضان استارت انجام کارهای نیک و مورد پسند خداوند متعال است چرا که با توجه به حالات معنوي كه در اين ماه براي فرد روزه دار دست مي دهد زمينه انجام كارهاي حسنه و نيك در او به اوج خود مي رسد.

حجت الاسلام رستمی، در جمع پایوران وسربازان وظیفه سپاه خوی با اشاره به نزول قرآن، خاطر نشان کرد: خداوند در این ماه کتاب هدایتش را برای بندگان نازل کرد و پیامبرانش را نیز با همین ویژگی به سوی ماه ارسال كرد و از مهمترين موارد تاييد در قرآن و پيام انبياء حفظ وحدك كلمه حول محور قرآن و ولايت است.

وی گفت: دشمنان از این وحدت کلمه وولایت به لرزه در می آیند لذا با هر شگرد و فنی سعی دارند بین مسلمین تفرقه ایجادکنند و با طراحی ترفندهایی مسلمین را به جان هم می اندازد کشت و کشتار راه می اندازد.

 مسئول دفتر نمایندگی فقیه سپاه خوی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دست اندرکاران فعال قرآن در سپاه این شهرستان و رده های تابعه این ماه را فرصتی برای آشتی باخدا، رفع کدورت، صبر، قناعت و پیوند با ولایت دانست.

تجليل از فعالان قرآني از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

 

ارسال نظرات