خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: پزشکی قانونی اسدآباد تا دو ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۶۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

پزشکی قانونی اسدآباد تا دو ماه آینده راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کامران حمزه در آیین تکریم و معارفه دادستان اسدآباد اظهار داشت: سالانه 30 میلیارد تومان توسط ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان غیرعمد صرف می‌شود.

وی ادامه داد: همواره توجه به مردم، درد مردم را فهمیدن، داشتن خلق خوب با مردم و اخلاق‌مداری سرلوحه کار دستگاه قضا قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب همدان در رابطه با مشکلات قضایی شهرستان اسدآباد گفت: نبود ندامتگاه و پزشکی قانونی دو مشکل عمده این حوزه در اسدآباد است.

وی با بیان اینکه مرکز پزشکی قانونی اسدآباد تا دو ماه آینده ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای ایجاد ندامتگاه نیز بودجه‌ای اختصاص داده شده و برای ادامه ساخت نیاز به همت مسئولین شهرستان دارد.

حمزه ابراز داشت: وجود بازداشتگاه و ندامتگاه در اسدآباد به آن دلیل ضروری است که خانواده‌های زندانیان در رفت و آمد به زندان همدان اذیت می‌شوند و بسیاری از آنان به حاشیه همدان سکونت پیدا کرده‌اند و این معضلی برای همدان شده است.

وی عنوان کرد: دادستان‌ها باید از پشت میزهای خود بیرون آمده و مشکلات مردم را در صحنه نظاره کرده و براساس آن در راستای حقوق عامه از مسئولان دستگاه های شهر حقوق عمومی مردم را مطالبه کنند که در دوره دادستان جدید نیز این امر تداوم خواهد داشت .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات