مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در ماه مبارک رمضان کمیته امداد و مسئولان استان مرکزی بیش از 103 میلیون تومان در قالب طرح مفتاح به مددجویان تحت حمایت کمک کردند.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۵۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در بازدید از تعدادی از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با بیان اینکه کمیته امداد تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت زندگی و کمک به امرار معاش ایتام و مددجویان تحت حمایت انجام می‌دهد، گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب این نهاد مردمی نیازمند حمایت خیران و سایر مسئولان است.

وی با اشاره به اجرای طرح مفتاح در ماه مبارک رمضان افزود: این طرح با هدف تفقد و دلجویی از خانواده‌های مددجویان تا پایان ماه مبارک رمضان هر روز در همه شهرستان‌های این استان برگزار و مورد استقبال افراد خیر و نیکوکار و همچنین مسئولان استانی و شهرستانی قرارگرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از 103 میلیون تومان توسط کمیته امداد و مسئولان استان مرکزی به مددجویان تحت حمایت در قالب طرح مفتاح کمک شد.

موسی‌نژاد همچنین به ایجاد فرصت‌های شغلی ایجاد شده برای افراد تحت حمایت اشاره کرد و گفت: کمیته امداد استان مرکزی سال گذشته با ایجاد سه هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان موفق شد، در این بخش رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات