فرمانده سپاه استان البرز :

فرهنگ مقاومت و ایستادگی در جامعه عامل اصلی تداوم انقلاب است

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس، گفت:فرهنگ مقاومت و ایستادگی در جامعه سبب شده که امروز انقلاب اسلامی در برابر هم هجمه‌های استکبار جهانی همواره سربلند باشیم.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۱۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  ، سردار سیدیوسف مولایی در یادواره شهدای روستای اندبیل خلخال اظهار داشت: شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران با ایثارگری و فداکاری‌هایی که از خود نشان دادند اجازه ندادند تا دشمنان به این کشور نفوذ کرده و به اهداف شوم خود دست یابند.

فرهنگ مقاومت و ایستادگی در جامعه عامل اصلی تداوم انقلاب است

وی با اشاره به ولایت‌پذیری و ولایتمداری شهدا بیان کرد: شهدا با سرمشق قرار دادن ولایتمداری توانستند در جبهه‌های حق علیه باطل در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و درس بزرگی به دشمنان دادند تا هیچ گاه جرات نگاه چپ به کشور ما را نداشته باشند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به تداوم انقلاب اسلامی ایران بعد از 40 سال گفت: این تداوم و عزت و افتخار کشور ما به واسطه هشت سال دفاع مقدس و افتخارآفرینی‌های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران محقق شده است و باید قدردان این مجاهدت‌ها و این اقتدار باشیم.

مولایی با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تصریح کرد: برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی ایران هیچ فرهنگی جز فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس نمی تواند کارساز باشد و باید در این زمینه اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شود.

وی با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای ایجاد تزتزل در پایه‌های نظام افزود: اگر جوانان این مرز و بوم برای دفاع از ارزش‌های نظام و کشور اراده کنند هیچ کس نمی‌تواند جلودارشان باشد و دشمنان بدانند با وجود چنین جوانانی تمامی نقشه‌های آنها به یاس و نابودی منجر خواهد شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با گرمیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهدای روستای اندبیل خلخال اظهار کرد: این شهدای والامقام در سخت‌ترین شرایط در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و نه تنها از سختی و سرما و گرما دم نزدند بلکه از جان خود برای اقتدار و عظمت کشور گذشتند و باید تلاش کنیم تا این مجاهدت‌ها برای همگان به ویژه نسل آینده انقلاب روشنگری و تبیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار