خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیداری که با حجت الاسلام آل هاشم؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، داشت، گفت: همه تلاش دشمن تمرکز برای تضعیف پیوند ولایت و مردم است.
کد خبر: ۹۰۲۶۷۱۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی افزود: دشمن در طی این چهل سال از انقلاب پی به این نکته مهم برده است که اتصال امت با ولایت خطرناک است و بر همین اساس همه تلاش خود را در قداست زدایی از ولایت برای رسیدن به این هدف معطوف کرده است.

وی ادامه داد: نیروهای انقلابی باید مراقب باشند تا از این رهگذر آسیبی به انقلاب وارد نشود چراکه ایجاد شکاف بین مردم و ولایت صدمات جبران ناپذیری دارد.

حجت الاسلام حاج صادقی اضافه کرد: دشمن برای اینکه به این هدف خود برسد به این نتیجه رسیده است که امت بی ولایت و امام بی امت خطری برای آن ندارد چراکه امت بی ولایت حیات نداشته و امام بی امت اقتداری ندارد.

وی نعمت ولایت را هدیه بی نظیر خداوند به مردم عنوان و ابراز امیدواری کرد روز به روز پیوند مردم با رهبری تقویت شود.

حجت الاسلام حاج صادقی اضافه کرد: اگر این پیوند و رابطه قلبی مردم با ولایت نبود، مردم در برابر این همه مشکلات اقتصادی و تحریم ها نمی توانستند بایستند با وجودی که دشمن تلاش دارد از این طریق نیز به اهداف خود دست یابد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حرکت های مردمی حجت الاسلام آل هاشم؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، وجود ایشان را مایه خیر و برکت و موجب تقویت و انسجام مسئولان و مردم دانست و تاکید کرد: حضور ایشان در آذربایجان شرقی تحول آفرین بوده است.

همه تلاش دشمن تمرکز برای تضعیف پیوند ولایت و مردم است

حجت الاسلام آل هاشم نیز در این دیدار همدلی و تعامل سپاه عاشورا با دیگر بخش های این مجموعه و فرماندهان و بسیجیان را از نکات مهم خواند و گفت: سپاه عاشرا همدلی و تعامل بسیار خوب و تاثیرگذاری نیز با رده های مختلف استان و مسئولان استانی دارد.

وی ادامه داد: در شهرستان ها نیز فرماندهان سپاه نواحی و ائمه جمعه ضمن همدلی با یکدیگر تعامل خوبی با دیگر نهادها دارند که مایه دلگرمی و امیدواری است.

ارسال نظرات