مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله از برگزاری سومین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی استان مرکزی تحت عنوان «حلی کاپ 97» در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۶۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به برگزاری مسابقات رباتیک دانش‌آموزی استان مرکزی به اهداف این مسابقات اشاره کرد و گفت: استعدادیابی، ایجاد حس رقابت و تلاش بیشتر دانش‌آموزان در زمینه‌های فنی و رباتیک از جمله اهداف این مسابقات است.

وی افزود: دو دو دوره گذشته این مسابقات سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح الله در طول سال دوره های آموزشی را ویژه علاقه مندان رباتیک برگزار می کردد و در پایان دوره ها، اداره کل آموزش و پرورش مسابقات رشته‌های رباتیک را برگزار می کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی تصریح کرد: امسال طی تعاملی که با آموزش و پرئرش داشتیم تصمیم گرفتیم تا توان خود را یکی کرده و این مسابقات را برگزار کنیم که به این منظور دوره های آموزشی را در طول سال برای دانش آموزان علاقه مند برگزار کردیم.

سرهنگ پاسدار امینی با بیان اینکه دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان دوره دوم متوسطه برگزار بوده است، گفت: محدودیتی برای حضور دانش آموزان علاقه مند به این مسابقات که تعداد اعضای آن به حد نصاب یک تیم رسیده باشد، وجود ندارد.

وی افزود: مسابقات نیز در 27 و 28 تیرماه در دو بخش خواهران و برداران در اراک برگزار خواهد شد، گفت:  این مسابقات در رشته های لیگ جنگجو پیشرفته، مقدماتی و لیگ فوتبالیست مقدماتی و تعقیب خط پیشرفته برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی خاطرنشان کرد:این مسابقات ابتکاری استان بوده و از این‌رو منتخبین به مسابقات ملی اعزام نمی‌شوند ولی ما لیست اسامی برندگان این مسابقات را به مرکز ارسال خواهیم کرد و چنانچه مسابقاتی در سطح کشوری برگزار شود از برترین‌های این مسابقات برای حضور دعوت بعمل آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات