امام جمعه ماکو گفت: بی تردید دشمن خواهان ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان برای ایجاد فتنه ای بزرگ است.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۳۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام ایوب رنجبری با ابراز خرسندی از اینکه انقلاب اسلامی روز به روز رشد کرده و به مرز بالندگی می رسد اظهار کرد: در این رابطه نهال کوچکی به دست امام خمینی(ره) کاشته شده و هم اکنون پس از گذشت 40 سال به یک درخت تنومند تبدیل و سایه آن بر سر تمامی جریان های مقاومت گسترده شد.

وی تصریح کرد: بنابراین این موضوع برای ایادی استکبار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی خوشایند نبوده و حتی از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در حال طراحی فتنه و توطئه و قصد نفوذ سیاسی، فرهنگی و مدیریتی علیه جمهوری اسلامی ایران را داشته اند.

امام جمعه ماکو افزود: پس طراحی دشمن برای ایجاد فتنه، موضوع جدیدی نیست و استکبار جهانی همواره به دنبال روزنه و منفذ برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است چون این انقلاب روز به روز مستحکمتر و قوی تر می شود.

وی با تاکید بر بصیرت افزایی مردم بیان کرد: در این زمینه نیز مردم باید زمان شناس، دشمن شناس و موقعیت شناس بوده و علاوه بر آن، ایجاد اتحاد و صمیمیت بین مردم و مسئولان نیز بسیار حائز اهمیت بوده و نباید جامعه دچار دوقطبی و چندقطبی شود.

رنجبری با اشاره به اینکه دشمن خواهان ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان برای ایجاد فتنه ای بزرگ است تصریح کرد: بنابراین راهبرد اصلی دشمن این است که در جامعه اختلاف ایجاد کرده و از این موضوع به نفع خود استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه ولایت پذیری، شعار نیست بلکه شعور است اظهار کرد: پس این موضوع باید تبدیل به باور شود و همچنین راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نصب العین قرار گرفته تا امداد و نصرت الهی شامل حالمان شود.

امام جمعه ماکو گفت: از سوی دیگر در شرایط کنونی مسئولان نیز باید به مردم ارزش قائل شده و ارتباط بیشتری با آنها داشته باشند و همچنین واقعیت های جامعه را برای آنان تشریح کنند چون مردم کشورمان افراد فهیمی بوده و همواره حمایت های خود را از آرمان های نظام ثایت کرده اند که نمونه آن راهپیمایی عظیم روز قدس بوده است.

ارسال نظرات