آئین تکریم و ضیافت سربازان در سپاه چهارمحال و بختیاری

همزمان با ماه مبارک رمضان، مراسم ضیافت و محفل تکریم سربازان وظیفه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۲۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در آئین تکریم و ضیافت سربازان وظیفه ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز در دوران دفاع مقدس، گفت: خدمت مقدس سربازی در نظام اسلامی عبادت است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری افزود: ما همه سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری هستیم و به خدمت در این نظام ولایی و الهی افتخار می کنیم.

وی با اشاره به ولایتمداری جوانان کشور، ادامه داد:  ما جوانان زیادی داریم که حاضر هستند تمام وجود خویش را فدای نظام و ولایت کنند و در بحث دفاع از انقلاب و حریم آل الله اعلام آمادگی بسیاری از جوانان را دیدیم که مشتاق حضور در جبهه مقاومت بوده  و از اینکه زمینه برای اعزام آنها فراهم نبود، اعلام ناراحتی می کردند.

سردار اکبری گفت: شما جوانان دارای نشاط و ذهن فعال هستید و می توانید نقطه نظرات خود را برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه ها به مسئولین ارائه دهید.

شایان ذکر است: جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در حاشیه این مراسم، هدف از برگزاری این نشست را ارتقاء نشاط و روحیه فکری و عقیدتی سربازان وظیفه و تکریم و تجلیل از جایگاه مدافعان حریم انقلاب دانست و افزود: این مراسم مقدمه ای برای جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان سرباز است که سربازان نمونه شناسایی و تجلیل خواهند شد.

شعرخوانی، پخش کلیپ و نماهنگ، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، ضیافت افطار و بیان نقطه نظرات سربازان از دیگر بخش های این محفل صمیمی و معنوی بود که در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

ارسال نظرات