پیکر پاک و مطهر مرزبان شهید ستوان یکم «علی اکبر معصومی نژاد» با حضور مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم در اراک تشییع شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۲۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در آخرین روزهای پایانی ماه مبارک رمضان است که بار دیگر دیارآفتاب، زادگاه دلاورمردان و سربازان حاضر در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب بار دیگر بوی عطر شهادت به خود می‌گیرد.

آری مردم شهرستان اراک از ساعت 9 صبح امروز در میدان اصلی شهر حضور پیدا کرده‌اند تا با پیکر مطهر شهید مرزبان ستوان یکم «علی‌اکبر معصومی‌نژاد» وداع کنند.

پیکر این شهید مدافع امنیت ملی در حالی بر دستان مردم مومن و روزه‌دار شهر اراک تشییع شد که همه از هر قشر و دسته آمده بودند، حضور پررنگ نسل جوان از نکات برجسته مراسم بود. پیام این حضور حماسی، بیان قدرشناسی در برابر خون شهدا و تاکید بر ادامه راه شهیدان و تجدید پیمان دوباره با ولی امر مسلمین، امام(ره) و شهدا بود.

پیکر این شهید مدافع وطن پس از تشییع و قرائت نماز به امامت آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آغوش خاک آرام گرفت.

شهید مدافع وطن ستوان یکم «علی اکبر معصومی نژاد» از نیروهای تکاوری 128 میرجاوه بود که شامگاه سه شنبه 22 خردادماه دردرگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به ضرب گلوله مجروح و در راه بیمارستان به شهادت رسید.

این شهید اهل شهر اراک، متاهل و دارای دو فرزند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات