همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور خانواده معظم شهداوایثار گران شهرستان خلخال یادواره 18 شهیدوالامقام روستای اندبیل با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۱۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

یادواره 18 شهید والامقام روستای اندبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ همزمان با ماه مبارک رمضان یادواره شهدای والامقام روستای اندبیل خلخال شب گذشته  با حضور مردم ولایتمدار و خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولین کشوری و استانی به همت اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان خلخال  در مسجد جامع روستای اندبیل برگزار شد

در این مراسم سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)  استان البرز در سخنانی ضمن پاسداشت مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای کشورمان ولایت پذیری را سرمشق خود قرار دادند.

سردار سید یوسف مولایی گفت: دشمنان بدانند اگر جوانان ما اراده کنند در دفاع از کشور هیچ کس جلودارشان نخواهد بود

فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه بعد از 40 سال هنوز انقلاب اسلامی پا برجاست گفت: تداوم انقلاب ما به واسطه عقبه پرافتخار هشت سال دفاع مقدس است و امروز هیچ فرهنگی به جز فرهنگ ایثا رو شهادت برا ی حفظ انقلاب کارساز نیست.

فرمانده سپاه البرز گفت: شهدای شهرستان خلخال و روستای اندبیل در سخت ترین عملیات در وضعیت‌های مختلف آب و هوایی با افتخار شرکت و هیچ وقت دم از سرما و گرما نزدند و برای دفاع از کشور از جان خود گذشتند.

در این مراسم حاج حسین غفاری شاعر کشوری از استان اردبیل به قرائت اشعاری در وصف شهدا پرداخت ، مداحی و سینه زنی از دیگر بخش‌های این یادواره معنوی در خلخال بود.

در پایان از سوی خانواده معظم شهدا وایثارگران از سردار مدافع حرم سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تجلیل شد که ایشان نیز هدیه خودرا به خانواده معظم شهید گل احمدولی تقدیم کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار