خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

امروز بیش از هر زمان دیگری کشور به حضور بسیجیان مخلص و پا به رکاب نیاز دارد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری کشور به حضور بسیجیان مخلص و پا به رکاب نیاز دارد، گفت: با مجاهدت همین بسیجیان از همه مشکلات عبور و دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۱۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

امروز بیش از هر زمان دیگری کشور به حضور بسیجیان مخلص و پا به رکاب نیاز داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در گردهمایی فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌ها و گردان‌های سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: حرکت بسیج در کشور موتور محرک کشور در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و... است.

وی تصریح کرد: بسیجیان با کار مخلصانه در راه رضای خدا است که توانسته‌اند آنقدر در کشور مؤثر واقع شوند و باید همین روحیه را حفظ کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: بسیج نباید منتظر امکانات و تجهیزات کامل و جامع باشد البته ما تا جایی که در توان ما باشد سعی در تجهیز کردن و دادن امکانات مورد نیاز بسیج خواهیم کرد اما هنر بسیج و بسیجیان در این است که با دست خالی و کمترین امکانات بزرگترین عرصه ها را  به جلو ببرند همانطور که تاکنون اینگونه بوده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بسیجیان با کمترین امکانات در مقابل رژیم بعث ایستادند و بعد از آن نیز در هر عرصه‌ای که بسیج وارد شد با اندک تجهیزات بیشترین اثرگذاری را داشت.

سردار مجیدی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری کشور به حضور بسیجیان مخلص و پا به رکاب نیاز دارد، ابراز داشت: با مجاهدت همین بسیجیان از همه مشکلات عبور و دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید خواهیم کرد.

در این گردهمایی تعدادی از فرماندهان برگزیده بسیج به بیان دیدگاه‌ها و انتقادات خود و همچنین ارزیابی عملکرد سپاه و بسیج و راه‌های تعالی و پیشبرد اهداف بسیج پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات