همزمان با آخرین روز ماه ضیافت، آئین تجلیل از فعالان قرآنی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و وداع با ماه رمضان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۱۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محفل نورانی انس با قرآن و آئین وداع با ماه مبارک رمضان به همراه تجلیل از فعالان قرآنی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه آیت الله بهاءالدینی برگزار شد.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، 12 عنوان برنامه ویژه در ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و نواحی و مقاومت بسیج شهرستان های 9گانه ی استان و تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام اجرا شد.

حجت الاسلام حمید محمدی افزود: در ماه مبارک رمضان سه دوره تربیت آموزشیار قرآن و تربیت عالی (تکمیلی) مربی قرآن کریم ویژه پایوران و نیروهای وظیفه سپاه در مرکز امامت سپاه استان  و ناحیه مقاومت بسیج سامان برگزار شد که 123نفر از کارکنان با روش تدریس روخوانی، روانخوانی، احکام قرآنی و عمومی، و روش تدریس قرآن آشنا شدند.

وی ادامه داد: اعزام به دوره های تربیت معلم قرآن کریم و توانمندسازی اساتید و مربیان از دیگر برنامه های معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ماه مبارک رمضان بود.

محمدی خاطرنشان کرد: آموزش نورمبین با محوریت تفسیر آیات موضوعی جهاد و استکبارستیز ویژه پایوران و روخوانی و روانخوانی و احکام ویژه نیروهای وظیفه از دیگر برنامه های اجرا شده در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شمار می رود.

وی گفت: در طول ماه مبارک رمضان، 140جلسه اخلاقی و 153نشست اعتقادی در رده های سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

گفتنی است: برپایی 52محفل انس با قرآن با همکاری معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و تجلیل از فعالان کلاس های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان با اهدای لوح سپاس، از دیگر برنامه های ماه ضیافت الهی در سپاه استان اعلام گردید.

ارسال نظرات