حجت الاسلام اسماعیل زمانپور گفت: مؤمنین می‌کوشند تا در ماه رحمت الهی گناهان خود را پاک کنند و سعادتمند کسی است که در این راه موفق باشد.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۰۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام اسماعیل زمانپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در جلسه پایانی محفل انس با قرآن ماه مبارک رمضان که در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد با اشاره به غفران و رحمت الهی در ماه مبارک رمضان بیان داشت: مؤمنین می‌کوشند تا در ماه رحمت الهی گناهان خود را پاک کنند و سعادتمند کسی است که در این راه موفق باشد.

وی افزود: این ماه، ماه خداست که حضرت حق‌تعالی در آن حسنات را می‌افزاید و خطاها و سیئات را پاک می‌کند.

زمانپور ادامه داد: امام زین‌العابدین (علیه السلام) در مناجات عاشقانه وداع با ماه مبارک رمضان، با سلام‌های مستقیم و خطاب‌های حضوری به این ماه پرفضیلت، معارفی را بازگو فرموده که از یک ‌سو اسرار نهفته این ماه پُر خیر و برکت را آشکار می ‌نماید و از سوی دیگر، به همه می‌آموزد که فرصت ‌های معنوی این ماه را باید غنیمت شمرد و خود را در معرض نسیم دل ‌انگیز آن‌ ها قرار داد.

در پایان این برنامه مراسم قرائت قرآن توسط قاریان برتر، مناجات و دعای وداع با ماه مبارک رمضان توسط مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و سپس مسابقه کتابخوانی برگزار شد.

ارسال نظرات