خبرهای داغ:
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پرداخت تسهیلات مربوط به اشتغالزایی جوانان گفت: 130 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی جوانان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۹۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، مسعود سلطانی فر در شصت و نهمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان که در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان از گذشته های دور یکی از استان هایی است که انسجام و همگرایی اقتصادی و اجتماعی خوبی در آن وجود دارد و در زمینه گردشگری هم سابقا یک استان معبر بود تا مقصد اما در سالهای اخیر با استفاده از ظرفیت های آن به یک استان مقصد تبدیل شده است و این امر در اشتغال زایی جوانان موثر بوده است.
وی افزود: در سال 96 یک میلیون و 175 هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج شدند و استان سمنان از میانگین 91 درصد کشوری بالاتر است و میانگین پرداخت در این استان 93 درصد است.
سلطانی فر اضافه کرد: هر استانی شرایط بهتری ایجاد کند و زیرساخت های بهتری فراهم آورد می تواند از اعتبارات 130 میلیارد تومانی تسهیلات اشتغال زایی استفاده کند.

وی با بیان اینکه دو مدیرکل زیر چهل سال در وزارت ورزش و جوانان حضور دارند، گفت: تنها وزارتخانه ای هستیم که دو معاون زن و یک مدیرکل زن استانی داریم؛ جوانترین مدیرکل دولت هم در این وزارتخانه است. در فدراسیون ها هم افرادی بودند که سالها در آن فعالیت داشتند که نیروهای جوان جایگزین آنها شدند.
سلطانی فرد بیان داشت: با تاکیدی که مقام معظم رهبری داشتند روند جوانگرایی در این وزارتخانه با شدت دنبال می شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: روند توسعه خانه های جوان به عنوان مراکزی برای ساماندهی امور جوانان و تشکل ها هستند با جدیت ادامه دارد، سال گذشته 2300 خانه ورزش روستایی راه اندازی شد و امسال 3000 خانه ورزش روستایی جدید برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان احداث می شود.
 با دو مجموعه پولی و بانکی برای پرداخت تسهیلات تلفیقی مشکلاتی داشت که خوشبختانه مرتفع شد تا تشکل ها برای اشتغال از آن استفاده کنند.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات